خبرهای داغ:
فرماندار میامی:

روز جهانی قدس به عنوان نماد مبارزه با ظلم و استعمار است

فرماندار میامی در پیامی با حضور پرصلابت و پرشكوه در راهپيمايي روز جهاني قدس ضمن حمايت از مظلومان عالم و مردم رنج‌كشيده فلسطين ، برائت خود را از ظالمان و مستكبران به گوش جهانيان برسانند
کد خبر: ۸۷۰۳۷۱۱
|
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی،احمدقاضي فرماندارميامي با اشاره به فرارسيدن روز جهاني قدس با صدور پيامي از مردم هميشه در صحنه ي شهرستان خواست با حضور خود در اين راهپيمايي يكبار ديگر وفاداري خود را به آرمان هاي انقلاب به نمايش بگذارند.

متن این پيام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحيم روز جهاني قدس به عنوان نماد مبارزه با ظلم و استعمار است ،هرچه راه پيمايي روز قدس باشكوه تر باشد پيام حمايت از مردم مظلوم فلسطين رساتر خواهد بود.

حضور مردم ومسئولان در راه پيمايي روز قدس در واقع هم اجراي دستور رهبر كبير انقلاب و هم لبيك به فرمايشات مقام معظم رهبرياست .

اينجانب همگام با خدمتگزاران شما در دولت تدبير و اميد ضمن محكوم نمودن جنايات اخير رژيم جنايتكار و منفور صهيونيستي از آحاد مردم انقلابي، شهيدپرور و ولايتمدارشهرستان ميامي دعوت مي كنم ، با حضور پرصلابت و پرشكوه در راهپيمايي روز جهاني قدس ضمن حمايت از مظلومان عالم و مردم رنج‌كشيده فلسطين ، برائت خود را از ظالمان و مستكبران به گوش جهانيان برسانند و ابهت و شكوه اسلام را به رخ جهانيان بكشانند.

احمدقاضي فرماندارميامي

ارسال نظرات
پر بیننده ها