اداره کل تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه ای بر حمایت از آرمان فلسطین به عنوان موضوع اصلی جهان اسلام تأکید کرد.
کد خبر: ۸۷۰۳۷۱۳
|
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری در این بیانیه آمده است:

روز قدس میراث بزرگ امام خمینی(ره) و هدف از نامگذاری این روز زنده نگهداشتن و احیای آزادی فلسطین از چنگال اشغالگران صهیونیستی است.

این بیانیه می افزاید: رژیم اشغالگر قدس با راه اندازی جنگ های نیابتی در سوریه، عراق و یمن، می خواهد توجه مسلمانان را از مسئله اول جهان اسلام باز داشته  تا مسئله فلسطین به فراموشی سپرده شود.

این بیانیه تأکید  می کند: انتخاب آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس بیانگر بینش سیاسی عمیق بنیانگذار جمهوری اسلامی بوده که ابعاد این نامگذاری هرچه پیش می رویم بیشتر نمایان می شود.

در ادامه آمده است: راهپیمایی روز قدس قوت قلب دل مومنان و ترس منافقان و کفاررا باعث شده و فضای مناسب برای انتقال فرهنگ مقاومت در میان کشورهای اسلامی ایجاد می کند.

این بیانیه تصریح می کند: حضور یکپارچه مسلمانان در راهیپیمایی روز قدس، وحدت و همدلی آنان را در بیرون راندن رژیم جعلی اسرائیل از سرزمین های اشغالی فلسطین بیش از پیش تقویت کرده و اراده  تمامی مسلمانان و آزادیخواهان جهان  را برای آزاد سازی قدس شریف مصصم تر می کند.

شرکت آحاد مردم مومن و انقلابی ایرانی اسلامی و عزیزمان، پشتوانه ارزشمندی برای مقاومت اسلامی و زمینه ساز زوال ر

ژیم جعلی و اشغالگر قدس است.

ارسال نظرات