کوشکی در گفتگو با «بسیج»:

حسین فریدون برکنار نمی‌شود تا پشت پرده‌ها برملا نشود

کارشناس مسائل سیاسی گفت: آقای روحانی در ابتدای ریاست جمهوری خود اعلام کرده بود که پسرخاله ها و پسر عمه ها در دولت یازدهم جایی ندارند، اما اکنون می بینیم که برادر وی به عنوان مشاور نقش پررنگی را در امورات اجرایی کشور ایفا می کند.
کد خبر: ۸۷۰۳۷۲۴
|
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷
محمد صادق کوشکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، با اشاره به اظهارات قاضی سراج مبنی بر دخالت حسین فریدون در ماجرای انتصاب فردی نالایق به مدیرعاملی بانک دولتی رفاه کارگران، اظهار داشت: قطعا دخالت های برادر رئیس جمهور به همین یک مورد ختم نشده و در موارد دیگر نیز از با سواستفاده از رابطه خود و برادرش دخالت های دیگری در امور کشوری داشته است.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: آقای روحانی در ابتدای ریاست جمهوری خود اعلام کرده بود که پسرخاله ها و پسر عمه ها در دولت یازدهم جایی ندارند، اما اکنون می بینیم که برادر وی به عنوان مشاور نقش پررنگی را در امورات اجرایی کشور ایفا می کند.

کوشکی به تلاش روحانی برای نگه داشتن چهره ای صادق در میان مردم اشاره کرد و افزود: به همین جهت تا امروز هیچ برخوردی با حسین فریدون صورت نگرفته است که مبادا پشت پرده ها برملا شود.

وی با بیان اینکه حسین فریدون به واسطه رابطه اش با رئیس جمهور اختیارات فراوانی را در دست گرفته است، تصریح کرد: آقای روحانی و برادرش حدود 14 ماه دیگر فرصت دارند تا اینگونه اقدامات خود را به همین روند ادامه دهند اما بهتر است بدانند که با این رویه در دولت دوازدهم جایی نخواهند داشت.

ارسال نظرات