خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان قم گفت: ورزشکاران استان همگام با مردم در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهند کرد.
کد خبر: ۸۷۰۳۷۳۳
|
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲
داود هاشمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، با اشاره به برنامه های این سازمان در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: یکی از برنامه های این سازمان برگزاری محافل انس با قرآن در باشگاه های ورزشی است که در هر جلسه یکی از اساتید برجسته قرآنی استان دعوت به عمل می آید که با حضور در حلقه های صالحین باشگاه ها و رشته های مختلف ورزشی مسابقات قرآنی و نیز قرائت قرآن نیز برگزار می شود.

وی برگزاری کلاس های آموزشی روخوانی و روانخوانی قرآن کریم را از دیگر برنامه های این سازمان دانست و افزود: برنامه حفظ  10 سوره از جز 30 قرآن هم از برنامه های اجرایی دیگر است.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران قم تصریح کرد: در شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان مراسم احیای شب های قدر  با حضور ورزشکاران و مردم به همت هیئت امام علی(ع) بسیج ورزشکاران در سالن مجموعه ورزشی راحله در خیابان توحید با قرائت دعای جوشن کبیر، مداحی و مراسمات شب قدر برگزار شد.

وی در حضور ورزشکاران قمی در راهپیمایی روز قدس در قم اشاره کرد و گفت: مطابق سالهای گذشته این بار هم در جمعه آخر ماه مبارک رمضان مربیان، پیشکسوتان و ورزشکاران استان قم برای اعلام انزجار از رژیم غاصب صهیونیست به میدان خواهند آمد .

هاشمی خاطر نشان کرد: ورزشکاران با تجمع در ورزشگاه شهید حیدریان و سپس حرکت به سمت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س)  در آنجا به خیل عظیم راهپیمایان روز قدس ملحق خواهند شد.


ارسال نظرات