مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه زرندیه مطرح کرد
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه زرندیه گفت: روز جهانی قدس، روز نفی سلطه و ترویج گفتمان مقاومت، روز تقویت و تعمیق بیداری اسلامی است.
کد خبر: ۸۷۰۳۷۸۶
|
۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴

حجت‌الاسلام اکبر قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی، با اشاره به روز جهانی قدس گفت: روز قدس را می‌توان مهم‌ترین ابتکار امام راحل در توجه به یکی از اساسی‌ترین مسائل معضلات جهان اسلام به شمار آورد.

وی افزود: روز قدس تجلی باور به یکی از مهم‌ترین آرمان‌هایی است که ایران به عنوان استکبار ستیزترین نظام سیاسی موجود در جهان برای خود تعریف کرده، آرمان فلسطین نه فقط به عنوان یک تئوری محبوس در کتاب‌ها و کلاس‌ها بلکه به مثابه یک راهبرد زنده و بالنده برای مقابله با کانون همه فتنه‌های امروز بشریت یعنی اسرائیل هنوز هم پا برجاست.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه زرندیه تصریح کرد: شاید زمانی اضمحلال رژیم صهیونیستی را عده‌ای"تنها یک آرزو برای همه مسلمانان می‌دانستند اینک اما این فروپاشی از داخل، از یک تصور به یک سرنوشت مختوم تبدیل شده و رژیم منحوس اسرائیل آشکارا به سراشیبی سقوط افتاده است و دیر نیست زمانی که فرزندان شیطان را اراده آهنین برخاسته از ایمان به وعده الهی ببلعد.

حجت‌الاسلام قنبری با اشاره به لزوم حضور پرشور مردم در این راهپیمایی عظیم گفت: روز قدس جلوه‌گاه وعده خداوند به بندگانش است، روز قدس نماد صف‌بندی حق در مقابل باطل بوده و به همین دلیل حضور مردم در این روز از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

وی افزود: روز قدس که خود فلسطین آن را روز گریه سنگ‌ها می‌نامند روزی است که نفس سردمداران رژیم ارتجاع بیشتر از هر زمان دیگر به شماره می‌افتد که امیدواریم به گفته رهبر معظم انقلاب رژیم صهیونیستی 25 سال آینده را نخواهد دید.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه زرندیه تصریح کرد: روز قدس تنها روز فلسطین نیست بلکه روز امت اسلامی و مسلمانان است که باید فریاد رسای خود را بر سر سرطان کشنده منطقه بکشند و اتحاد و انسجام امت اسلام را به رخ جهانیان بکشانند.

حجت‌الاسلام قنبری روز جهانی قدس از عوامل تأثیرگذار در بیداری اسلامی در دنیا دانست و گفت: روز جهانی قدس، روز نفی سلطه و ترویج گفتمان مقاومت، روز تقویت و تعمیق بیداری اسلامی، روز استکبارستیزی و اتّکاء بر اصل قرآنی نفی سبیل و روز تقابل راهبردی پارادایم حق و باطل است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات