خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی مردم پایه 17 علی بن ابی طالب(ع) گفت: دفاع از مظلوم یکی از مبانی اصلی انقلاب اسلامی ایران است و برپایی راهپیمایی روز قدس مظهر تام و تمام برای دفاع از مظلوم است.
کد خبر: ۸۷۰۳۸۱۹
|
۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۰

مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی مردم پایه 17 علی بن ابی طالب(ع) در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، دفاع از مظلوم را یکی از مبانی اصلی انقلاب اسلامی ایران دانست و برپایی راهپیمایی روز قدس را مظهر تام و تمام برای دفاع از مظلوم نامید.

علی اعظم خدابنده‌لو با اشاره به جایگاه خاص قدس شریف در بین مسلمین جهان گفت: قدس اولین قبلگاه مسلمانان بوده است که پیامبر عظیم الشان اسلام بر آن نماز خوانده و از جایگاه خاص آن بسیار یاد شده است.

وی اشغال سرزمین فلسطین و قدس شریف را حاصل حمایت آمریکایی‌ها از صهیونیست‌ها دانست و افزود: حمایت آمریکا و دیگر کشور‌های اروپایی عامل زایش رژیم اشغالگر اسرائیل شد که بایست آن را ولد نامشروع خودکامگی‌های غرب نامید که انقلاب اسلامی ایران با به رسمیت نشناختن این رژیم جعلی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین سد محکمی در برابر جولان این ولد نامشروع در جهان بوده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی مردم پایه 17 علی بن ابی طالب(ع) روز قدس را از ابتکارات و درایت‌های هوشمندانه رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) خواند و اظهار داشت: اگر این ابتکار حضرت امام (ره) نبود اکنون در نقشه جهان جایی به نام فلسطین و حتی لبنان و بعضی دیگر از کشور منطقه غرب آسیا نبود. درایت این ابر مردم تاریخ باعث انسجام گرفتن گروه‌های مقاومت شد، گروه‌های که تا قبل از آن با صهیونیسم‌ها بدون انسجام و هدف مشخص مبارزه می‌کردند. اما کلام قدسی امام باعث شد جریان مقاومت در منطقه به سرحدی برسد که اکنون در جهان بر روی آن حساب می‌شود و جلوی خیلی از دست‌اندازی‌های اسرائیل و هم‌پیمانانش را بگیرد.

خدابنده‌لو با تشکر از حضور پرشور مردم عزیز ایران برای شرکت در این فریضه عظیم گفت: با اعلان روز قدس و برپایی راهپیمایی عظیم آن مظلومیت مرم فلسطین بر جهانیان آشکار شد و شرکت همه مردم در این همایش جهانی، خود بهترین حمایت از فلسطین، قدس شریف و مظلومان جهان می باشد.


ارسال نظرات