مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان اردویی بسیج در گفتگو با «بسیج»:

راهپیمایی روز قدس تا نابودی رژیم منحوس اسرائیل ادامه دارد

حجت الاسلام دیباجی گفت: راهپیمایی روز قدس تا نابودی رژیم منحوس اسرائیل ادامه دارد و به فرموده رهبرانقلاب،آن روز نزدیک است.
کد خبر: ۸۷۰۳۸۲۴
|
۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱
حجت الاسلام دیباجی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان اردویی بسیج در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به تلاش دشمن برای به فراموشی سپرده شدن قضیه فلسطین، می گوید: تلاش دشمن برای به فراموشی سپردان اشغال قدس بیانگر امر ضرورت حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس را پررنگ تر می کند و مردم جهان اسلام باید در چنین روزی با آمدن به خیابان ها، فریاد آزادسازی قدس را سر دهند و به جهان نشان دهند که مسئله قدس مسئله ساده ای نیست که بتوان از آن چشم پوشی کرد.

وی افزود: حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان نمایش نفرت عمومی از اقدامات جنایتکارانه صهیونیست ها است  و فرارسیدن چنین روزی،فرصتی دیگر برای تجدید پیمان مسلمانان جهان با آرمان های امام خمینی(ره) است.

 حجت الاسلام دیباجی خاطرنشان کرد: مردم با مشت‌های گره کرده در آخرین جمعه ماه رمضان در راهپیمایی حضور خواهند داشت و نفرت و انزجار خود را از دشمنان اسلام اعلام خواهند کرد و از مردم مظلوم فلسطین حمایت می‌کنند.
 
وی در پایان گفت:راهپیمایی روز قدس تا نابودی رژیم منحوس اسرائیل ادامه دارد و به فرموده رهبرانقلاب،آن روز نزدیک است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار