آیت‌الله احمد جنتی تاکید کرد: امت اسلامی ان‌شاءالله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، با کامهای تشنه اما گام‌های استوار، مرگ بر اسرائیل و آزادی مسجد الاقصی را یکصدا در اقصی نقاط گیتی فریاد خواهد زد.
کد خبر: ۸۷۰۳۸۳۹
|
۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج، متن بیانیه  رئیس مجلس خبرگان رهبری به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

محمد رسول الله و الذین معه اشداء علی الکفار رحماء بینهم (فتح: 29)

حدود 70 سال از اشغال پاره تن اسلام، فلسطین عزیز می گذرد و همچنان به قدس شریف قبله‌گاه اول مسلمین، در زیر گامهای چکمه پوشان و دژخیمان رژیم نامشروع صهیونیستی بی حرمتی می شود و مردم این سرزمین مظلوم و حتی کودکان و زنان آنها در برابر چشم مدعیان حقوق بشر، ذبح می شوند و متاسفانه حکام اغلب کشورهای اسلامی نیز با سکوت، این مظلومیت ها و بی حرمتی ها را به نظاره نشسته اند.

اینها همه در حالی است که رژیم فرعونی و نامشروع صهیونیستی به تعبیر حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار روز قدس، تنها با سطل های آب مسلمین، غرق خواهد شد.

امت اسلامی ان شاءالله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، با کامهای تشنه اما گامهای استوار، مرگ بر اسرائیل و آزادی مسجد الاقصی را یکصدا در اقصی نقاط گیتی فریاد خواهد زد.

اگر امت اسلامی و مستضعفان و آزادگان جهان، ید واحده باشند و دولتها و نهادهای بین المللی و مدعی حقوق بشر را به مسئولیت خویش در دفاع از ملت مظلوم فلسطین دعوت کنند، نابودی رژیم نامشروع صهیونیستی دیر نخواهد بود.

امید است که دولتهای اسلامی نیز، به جای ستم به ملل خود و یا مشغولیت به بازی گروهکهای دست آموز تکفیری، همنوا با امت اسلامی به مصاف با استکبار جهانی و ایادی صهیونیستی و تکفیری آنها بپردازند.

ارسال نظرات