مسئول بسیج دانشجویی لرستان:

دولت ها در برخورد با جنایات آشکار آمریکا علیه کشورمان کوتاهی کرده اند

مسئول بسیج دانشجویی لرستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: علیرغم جرم های اثبات شده بسیار آمریکا علیه جمهوری اسلامی، متاسفانه تا کنون هیچ یک از دولت ها برخورد قاطعی در این خصوص انجام نداده اند.
کد خبر: ۸۷۰۳۸۵۱
|
۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲
محمد برامکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج  با اشاره به هفته حقوق بشر آمریکایی، گفت: علیرغم جرم های اثبات شده بسیار آمریکا علیه جمهوری اسلامی، تا کنون هیچ یک از دولت ها برخورد قاطعی در این خصوص انجام نداده اند و شاهد به چالش کشیدن آمریکا نبوده ایم.

وی با بیان اینکه شاهد این کوتاهی از سوی دولت های گذشته تا کنون بوده ایم، افزود: مقام معظم رهبری نیز در دیدار اخیر خود با مسئولین نظام به این موضوع اشاره کردند که در جاهایی می توانستیم یقه آمریکا را بگیریم ولی متاسفانه این کار را نکردیم.

مسئول بسیج دانشجویی لرستان خاطرنشان کرد: از ترور نافرجام رهبر انقلاب در 6 تیرماه 1360 تا بمب گذاری مقر حزب جمهوری اسلامی و به شهادت رسیدن آیت الله بهشتی و 72 تن از خدمتگزاران به انقلاب ، بمباران شیمیایی سردشت و حمله ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی که منجر به شهادت 290 سرنشین آن شد، همگی نشان از جنایات ننگین آمریکا علیه ایران اسلامی دارد.

برامکی ادامه داد: دزدی آشکار از حساب های بانکی جمهوری اسلامی ایران تحت عنوان زیرساخت بانک جهانی از دیگر جنایات آشکار آمریکا علیه ایران است اما متاسفانه شاهد هیچ گونه برخوردی علیه این جنایات از سوی دولت ها نیستیم.

ویی ضمن تبریک هفته قوه قضاییه گفت: یاد و خاطره شهید بهشتی و شهدای راه تحقق عدالت در جمهوری اسلامی را گرامی می داریم چرا که اگر تحقق عدالت توسط قوه قضاییه صورت گیرد جامعه اسلامی و نظام اسلامی به عنوان الگوی عدالت در جامعه و مجامع بین المللی در دنیا مطرح می شود.

مسئول بسیج دانشجویی لرستان تصریح کرد: اقدام قوه قضاییه به خاطر دستور برخورد قاطع و صریح با پدیده شوم حقوق های نجومی که به واسطه عدم نظارت کافی و یا رانت خواری هایی که انجام می شود شاهد آن هستیم، قابل تقدیر است.

برامکی تاکید کرد: باید ساز و کاری به وجود بیاید که جلوی این فساد آشکار گرفته شود چرا که باعث دلسردی در بین مردم می شود.

وی اظهار کرد: یکی از جاهایی که قوه قضاییه و سازمان بازرسی باید پیگیری کند و از بزنگاه های تاریخی بست عدالت در کشور است، برخورد با پدیده شوم حقوق های نجومی است.


ارسال نظرات