برنامه‎های فرهنگی روز قدس توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تشریح شد.
کد خبر: ۸۷۰۳۸۵۳
|
۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸

 مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: بهمناسبت روز جهانی قدس طبق روال سالهای گذشته، برنامه‏های فرهنگی و هنری در روز قدس روبه‏روی مصلی الغدیر خرمآباد اجرا میشوند.

اعظم روانشاد افزود: این ایستگاه شامل دو غرفه است که دیواره ششمتری انتهای این غرفه برای دیوارنویسی و شعارنویسی با موضوعات، شهدای مدافع حرم، نامهای به یک کودک فلسطینی و روز جهانی قدس، در نظر گرفته شده است.

مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان عنوان کرد: از هنرمندانی نیز در رشتههای گرافیک و خوشنویسی برای حضور در این ایستگاه و تولید آثار خطاطی و نقاشی با موضوعات مرتبط با روز قدس دعوت بهعمل آمده است.

وی به ارائه بستههای فرهنگی اشاره کرد و گفت: در ایستگاه کودکان و نوجوانان که با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد لرستان و همچنین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برپا میشود، اهدای بسته فرهنگی شامل کتاب و نرمافزار نیز صورت میگیرد.

روانشاد گفت: نقاشی روی صورت بچهها، اجرای نمایش پانتیموم، نقاشی روی میز و پارچه نیز از جمله برنامههای فرهنگی روز قدس به شمار میرود.

مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان همچنین به برگزاری مسابقه عکاسی اشاره کرد و گفت: شرکتکنندگان در راهپیمایی میتوانند با گوشیهای تلفن همراه خود از جلوههای ویژه راهپیمایی روز قدس عکاسی کرده و تا پانزدهم تیرماه به آدرس الکترونیکی farhanglorestan@yahoo.comارسال کنند.

وی با بیان این مطلب که شرکت در مسابقه عکاسی برای عموم آزاد است، گفت: علاقمندان میتوانند تصاویر خود را تنها در موضوعات مرتبط با راهپیمایی روز قدس ارسال کنند.

روانشاد در پایان گفت: اصحاب فرهنگ و هنر پرشورتر از سالهای گذشته با گامهای استوار و عزمهای راسخ در این راهپیمایی شرکت میکنند.

ارسال نظرات