خبرهای داغ:
همزمان با ایام ماه مبارک رمضان جمعی از مسئولان با حضور در منزل شهدای تعدادی از روستاهای دهستان حومه به مقام شامخ شهدا و خانواده های معظم آنها ادای احترام نمودند.
کد خبر: ۸۷۰۳۸۵۶
|
۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلانغرب؛ فرماندار شهرستان گیلانغرب در این دیدارها خانواده های شهدا را مایه امید و افتخار ملت ایران دانست و گفت: اگر امروز آوارگی درمرزهای ما وجود ندارد  از صدقه سر شهداست آنهایی که جان خود را فداکردند تا مملکت ما با ثبات باشد و امروز در همین ثبات و آرامش در دنیا با اقتدار بدرخشد.

کرم محمدی تصریح نمود: همه مدیون خون شهدا و صبرو مقاومت خانواده های معظم آنها هستیم که ایثار و بردباری آنها  وملت بزرگ ایران باعث شده تا کشور ما امروز از بهترین ثبات برخوردارباشدچراکه عزت واستقلالی که به این سرزمین بخشیده شده حاصل رشادتها ، پایمردیها و ازخودگذشتگی شهدا و صبرو بردباری خانواده های آنها بعنوان چشم و چراغ ملت است.

همچنین در حاشیه این دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلانغرب ضمن ارج نهادن به مقام والای و شامخ شهدا گفت: دیدار از خانواده معظم شهدا در واقع تکریم جایگاه معنوی این عزیزان است که بر همین اساس احترام ودیدار خانواده های شهدای والا مقام یک تکلیف شرعی و اخلاثی  برای ما مسئولان به شمار می آید .

 

جهانشاه کریمی نیا افزود :انچه مهم است یاد اوری این نکته می باشد که عزت ، تعالی و جایگاه مقتدرانه امروز جمهوری اسلامی و امنیتی که اکنون در کشور حاکم است به یمن خون شهدای عزیز جانفشانی انها محقق گردیده است .

در این دیدار به نمایندگی از شهدای دهستان حومه از 4 خانواده شهید والامقام ، شهیدان  حاتم طهماسبی و هیبت اله خمانی در روستای گمار و جانی خزلی و ایران جاندار در روستای قاسم آباد ،سرکشی و به جایگاه شامخ شهدای دهستان ادای احترام شد .

نظیر همین مراسم و به پاس تجلیلی از شهید راه مبارزه با مواد مخدر  از خانواده شهید والامقام  شهید سعید رجبی  که در تاریخ 29 اردیبهشت سال 78  در منطقه تایباد شرق کشور در درگیری با اشرار  به مقام رفیع شهادت نایل شد  سرکشی و تجلیلی شد.

 


ارسال نظرات