گزارش «بسیج مازندران» از قدس 95؛

مازندران یکپارچه «مرگ بر آمریکا»و «مرگ بر اسرائیل» شد /حمایت پرشور علویان روزه دار از مردم مظلوم فلسطین

فریادهای یکپارچه مردم شهیدپرور دیار علوی بار دیگر در راهپیمایی روز قدس با شعار «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا»،برای دفاع و حمایت از ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین چشم جهانیان را خیره کرد.
کد خبر: ۸۷۰۳۸۷۸
|
۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،مردم روزه دار استان مازندران در 62 نقطه استان مازندران راهیپیمایی سراسری روز قدس را آغاز کردند.

ولایتمداران دیار علوی در شهرهای آمل،محمودآباد،نور ،ساری، رامسر، نکا، بابلسر، نوشهر، تنکابن ،میاندورود،قائمشهر،بابل و سوادکوه  راهپیمایی خود را آغاز کردند و بقیه شهرهای مازندران نیز طبق ساعت مقرر منتظر برگزاری راهپیمایی پرشور هستند.
 
مردم همیشه در صحنه شهر هزار سنگر آمل، زودتر از زمان معین در میعادگاه‌های آخرین جمعه ماه مبارک رمضان حاضر شدند.
 
زن و کودک ،پیر و جوان با در دست داشتن پلاکاردهایی که بر روی آن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نوشته است، آمده اند تا با فریادهای یکپارچه خود گوش دشمنان اسلام در راس آن آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی را کر کرده و صدای حمایت دفاع از فلسطین  را به گوش جهانیان برسانند.
 
حضور چشمگیر جوانان و نوجوانان در این راهپیمایی سراسری نشان از نسلی مقتدر و ایستاده در برابر دشمنان و غاصبان دارد که همچون نسل اول و دوم انقلاب مدافع آرمان های امام و شهدا هستند و اجازه تعدی به هیچ متجاوزی را نخواهند داد.
 
پرچم داران نسل چهارم انقلاب امروز با شعار «ای رهبر آزاده آماده ایم آماده»، تبعیت محض خود را از ولایت مطلقه فقیه اعلام کردند و برای دفاع از مظلومان جهان و ملت ستمدیده فلسطین،یمن،بحرین،سوریه،غزه و تمامی ستمدیدگان جهان با اشاره مقتدای خویش،آماده جانفاشانی هستند.
 

اقشار مختلف مردم شهرستان نور هم در آخرین جمعه ماه ضیافت گوش به فرمان مولا و مقتدایشان  در مسیرهای راهپیمایی روز قدس قرار گرفتند با شعارهای کوبنده «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کردند.

مردم ولایتمدار نور با مشت های گره کرده خود در این ماه میهمانی خدا با آمدن به خیابانها و سردادن «شعار الله اکبر» انزجار خود از رژیم غاصب، منحوس و کودک‌کش صهیونیستی اعلام کردند.
 
مردم همیشه در صحنه تنکابن هم با مشت گره کرده و شعار ضداستکباری حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کردند.

راهپیمایی از مقابل مسجد جامع رأس ساعت 11:45 دقیقه آغاز شد، و مسئولان همگام با همه اقشار مختلف مردم در این روز آمدند تا قدس شریف تنها نباشد.

مردم روزه دار مناطق دوردست دوهزار و سه‎هزار  هم مثل همیشه خود را زودتر به خرم آباد رسانده تا به ندای امام خامنه ای در حمایت از فلسطین لبیک بگویند.

طبق گزارش های واصله مردم روزه‌دار شهرهای دیگر مازندران هم  با حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی روز قدس با فریاد «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر استکبار» خواستار آزادی قدس شریف شدند.

مراسم روز قدس در مرکز استان مازندران هم  از ساعت 10 و 30 دقیقه صبح با تجمع در میدان شهید قاسمی آغاز شده و مردم پس از عبور از خیابان جمهوری، میدان ساعت، خیابان 18 دی در مصلای نماز جمعه امام خمینی(ره) ساری تجمع می‌کنند.

سردار رحیم صفوی مشاور ارشد فرمانده کل قوا بهمراه سردار بابایی فرمانده سپاه کربلای مازندران به جمع راهپیمایان ساروی  پیوسته و در این مراسم سردار صفوی سخنرانی خواهد کرد.
 
 انتهای پیام/ع
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار