رئیس مجلس خبرگان رهبری با تاکید براینکه ما در کنار مردم مظلوم ایستاده‌ایم و دلمان با هم یکی است گفت: آمریکا بداند نمی‌تواند ما را از مردم مظلوم فلسطین جدا کنند و تا این انقلاب، نظام و حکومت اسلامی هست شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل هم هست.
کد خبر: ۸۷۰۳۸۸۱
|
۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت‌الله احمد جنتی صبح امروز در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در قم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این حضور پرشور پیام‌های زیادی برای آمریکا، اسرائیل، آل سعود و دشمنان اسلام دارد.

رئیس مجلس خبرگان رهبری افزود: پیام اول این حضور ما فلسطین و مظلومان است که زیر پای اسرائیل دست و پا می‌زنند ما به آن‌ها می‌گوئیم که یکی هستیم و به حکم احکام، اسلام و انسانیت برادر هستیم و از هم جدا نمی‌شویم.

وی با تاکید بر اینکه ما در کنار مردم مظلوم ایستاده‌ایم و دلمان با هم یکی است تصریح کرد: آمریکا بداند نمی‌تواند ما را از مردم مظلوم فلسطین جدا کنند و تا این انقلاب نظام و حکومت اسلامی هست شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل هم هست.

آیت الله جنتی خاطرنشان کرد: مردم با هم متحدند و در سراسر مملکت همه در این راهپیمایی حضور دارند همه ما با هم هستیم وحدت داریم و زیر لوای ولی فقیه حرکت می‌کنیم.

رئیس مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: خدا مردم را خیر دهد که وفادار راستین و امام، رهبری و دین هستند از همه مردم عزیز تشکر می‌کنم امیدوارم این راه تا نابودی قطعی اسرائیل ادامه دارد و این زمان دور نیست.

آیت الله جنتی گفت: آل سعود بدانند رو به زوال هستند، آن‌ها آفتاب لب بام هستند و عمرشان رو به پایان است.

ارسال نظرات