رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: رژیم صهیونیستی ستون فقرات آمریکا در وسط سرزمین اسلامی است و اگر این ستون فرو بریزد امریکا قطعا نابود خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۰۳۹۱۸
|
۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار محمدرضا نقدی ظهر امروز در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، بیان داشت: امام (ره) با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس عزت و بیداری برای مردم و روند سقوط برای مستکبران را بوجود آورد.
 
وی با بیان اینکه استکبار در منطقه اسلامی، رژیم صهیونیستی را بعنوان برج دیده‌بانی خود طراحی کرد، افزود: آنان از این طریق به دنبال ایجاد تفرقه بین مسلمین هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین دوام و بقای استکبار آمریکایی را وابسته به رژیم صهیونیستی عنوان کرد و ابراز داشت: رژیم صهیونیستی ستون فقرات آمریکا در وسط سرزمین اسلامی است و اگر این ستون فرو بریزد امریکا قطعا نابود خواهد شد.
 
نقدی خاطر نشان کرد: امروز اسرائیل در محاصره بیداری اسلامی، مجاهدان اسلام و حزب‌الله است بطوریکه سه بار رژیم صهیونیستی را با دست‌های خالی شکست دادند.

وی اشاره داشت: امریکا داعش را ایجاد کرد تا میان مجاهدان ایجاد تفرقه کند.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تأکید کرد: امروز آمریکا می‌خواهد با استفاده از اهرم تحریم به ما فشار وارد کند، به گونه‌ای که می‌گویند بیاید سیاست‌های خود را در منطقه عوض کنید و از حمایت مجاهدان اسلام دست‌بردارید و در حمله به حرمین شریفین سکوت کنید، آمریکا می‌خواهد سکوت و تغییر مواضع ما را با دلار معامله کند. 

وی با اشاره به مذاکرات برجام بیان داشت: رهبر معظم انقلاب از ابتدا فرمودند بنده به مذاکرات خوش‌بین نیستم و با توجه به بدعهدی امریکا دیگر کسی خوش‌بین نیست، مسئله دلار هم مسئله‌ای است که باید به دولتمردان تذکر داد تا حواسشان جمع باشد و مسیر را درست بروند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان با بیان اینکه آمریکا دلار را برای سلطه جهانی خود درست کرده است، تاکید کرد: دلار نمی‌تواند انقلاب ما را زمین‌گیر و سیاست‌های ما را عوض کند.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی ابراز داشت: پیامبر اسلام فرمودند «آن‌کسی که فریاد انسان مظلوم را بشنود و به یاری او را نرود، مسلمان نیست»؛ چطور کسی می‌تواند شیعه علی باشد و از فلسطین دفاع نکند؟ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به واضح می‌گوید جمهوری اسلامی باید بدون مداخله در امور داخلی کشورها به یاری مستضعفین برود.

وی ادامه داد: نمی‌توان جمهوری اسلامی را بدون دفاع از مستضعفین و انرژی هسته‌ای فرض کرد، آن‌هایی که در مسأله هسته‌ای دندان‌گرد کرده‌اند و امتیاز گرفته‌اند این آرمان را باید بشوند و بدانند که تا انقلاب مهدی نهضت ادامه دارد.

نقدی تصریح کرد: امروز آمریکا در مؤلفه‌های قدرت شکست‌خورده است و نزدیک به 20 هزار میلیارد دلار بدهی خارجی دارد و با دزدی از چاه‌های لیبی و عربستان زندگی می‌کند و اقتصادی برایش نمانده است.

وی در پیان سخنان خود گفت: آمریکا حتی در مقابل ترسوها هم ابهت خود را از دست داده است و امروز یک همت دیگر می‌خواهد که «یا حسین» بگوییم و به دروازه‌های بیت‌المقدس برسیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها