جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه با بیان اینکه صهیونیست اقلیتی فتنه‌گر از یهودیان است که ریشه در تاریخ دارد، تصریح کرد: خداوند بنی‌اسرائیل را از نعمت‌ها بهره‌مند کرد اما نافرمانی موجب سقوط و نزول آنها شد.
کد خبر: ۸۷۰۳۹۲۲
|
۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از گیلان، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی در مراسم راهپیمایی روز قدس شهر رشت ضمن تقدیر از حضور گسترده مردم این شهر در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: همراهی امت با ولایت مرگ استکبار را رقم می‌زند.

وی تصریح کرد: امت مومن، ولایتمدار، بصیر و دارای روحیه انقلابی و جهادی ایران با فرمان برداری از امام(ره) و رهبری این انقلاب را نزدیک چهار دهه حفظ و جبهه استکبار و صهیونیسم را روز به روز به سوی مرگش نزدیک کرده‌اند.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه با بیان اینکه صهیونیست اقلیتی فتنه‌گر از یهودیان است که ریشه در تاریخ دارد، تصریح کرد: خداوند بنی‌اسرائیل را از نعمت‌ها بهره‌مند کرد اما نافرمانی موجب سقوط و نزول آنها شد.

حجت‌السلام حاجی صادقی با بیان اینکه اتصال و اتحاد امت و امام معجزه می‌کند، گفت: هرگاه امت وظیفه شناس شد و از امامش فرمان برد، مرگ تدریجی استکبار را رقم می‌زند لذا روزه داری در هوای گرم امتیاز راهپیمایی روز قدس است.

وی یهودیان فتنه گر را مفسد فی الارض و عامل نابودی دیگران دانست و عنوان کرد: در عصر حاضر نیز ریشه همه شرارت ها و فسادها و ظلم ها بی واسطه و با واسطه به صهیونیسم خطرناک بازمیگردد. صهیونیسم و رژیم اشغاگر قدس از سال 1948 میلادی دو دوران را گذرانده است. این رژیم در آن دوران فلسطینیان را آواره کرد, کشتار بی رحمانه به راه انداخت و ارتش های عربی را شکست داد و با شعار "نیل تا فرات" کشورهای عربی را زیر سلطه کشاند. در واقع قبل از انقلاب دوران استحکام, قدرت و گردش کشی اسراییل بود, اما با پیروزی انقلاب و حمایت آن از ملت فلسطین و جنگ با اسراییل که برگرفته از حقیقت دین داری و تولی و تبری قرآنی است, قدرت اسراییل تحت تاثیر قرار گرفت.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه با بیان اینکه امروز سنگ در دست کودکان فلسطینی تبدیل به موشک‌های نفوذکننده در گنبدهای آهنین اسراییل شده است، گفت: این قدرت از انقلاب اسلامی و حمایت مادی و معنوی از حزب‌الله به دست آمده و رژیم صهیونیستی را مجبور به عقب نشینی کرده است. رژیمی که یک روز شعار «نیل تا فرات» سر می‌داد، امروز حیات انقلاب را مرگ تدریجی و حتمی خود می‌داند لذا انقلاب امروز آرام آرام زمینه ساز نابودی استکبار و غده سرطانی اش در منطقه شده است.

وی با بیان اینکه امت ولایتمدار ایران فرهنگ عاشورا را به معنای واقعی فهمیده‌اند و تجسم فرهنگ علوی و فاطمی هستند، خاطرنشان کرد: فرهنگ عاشورا به ما یاد می‌دهد که اگر دین خدا به خطر بیافتد، همه چیزمان را فدای دین خدا کنیم لذا این فرهنگ رژیم صهیونیستی را گرفتار کرده و مرگ آن را به دست انقلاب قطعی می‌سازد، در واقع دوران افول و هلاکت آنان فرارسیده است.

ارسال نظرات