مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مهدیشهر:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مهدیشهر گفت: روز جهانی قدس نماد و تجلی برائت از ظالمان و جنایتکاران جهانی رژیم غاصب صهیونیسم و آمریکای جهانخوار است.
کد خبر: ۸۷۰۳۹۲۴
|
۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹
حجت الاسلام مهدی ولیخانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در مهدیشهر در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در این شهرستان اظهار داشت: روز جهانی قدس ،در جمعه ٱخر ماه مبارک رمضان یکی از یادگارهای مهم رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره)است.

وی افزود: روز قدس همه مسلمانان به خیابان می آیند و تظاهرات می کنند و حمایت قلبی خود را از مظلومان فلسطین بلکه مظلومان جهان اعلام می دارند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مهدیشهر بیان داشت: روز قدس روزمقابله مستضعفین با مستکبران است در این روز همه ملتهای آزاده وظیفه دارند برای نجات مستضعفان فریاد برآرند و اگر میدان عمل باز شود از هر گونه عملی دریغ نورزند.

ولیخانی با بیان اینکه روز قدس، روز احیای ارزشها و فرهنگ اسلامی در ظلم ستیزی و مبارزات ضد صهیونیستی است، گفت: تنها فرهنگ و ارزش های اسلام، توان مبارزه با ظلم و استکبار و استعمار را دارد.

وی خاطرنشان کرد: روز جهانی قدس یعنی تک تک مسلمانان، حتی با دست خالی و مشت های گره خورده خود با پشتوانه ایمان و معنویت می توانند نیرویی مؤثر بر علیه اسرائیل غاصب و صهیونیسم بین الملل باشند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مهدیشهر تصریح کرد: دشمنان سعی دارند مسئله فلسطین را به حاشیه بکشانند و کمرنگ کنند؛ و ما وظیفه داریم برای نجات مظلومان جهان از سلطه استکبار جهانی کاری بکنیم وهر جا باشد همراه مظلوم در مقابل ظالم بایستیم حتی اگر در دورترین نقاط جهان باشد.

ولیخانی افزود: حضرت امام خمینی (ره)اولین مرجع تقلید و پیشوای بزرگ مذهبی بود که مجوز حمایت از مبارزان فلسطینی را از محل وجوهات شرعی و زکات و صدقات صادر فرمودند.

ولیخانی با بیان اینکه حضرت امام خمینی (ره) در اوج قدرت ستمشاهی، افشاگر روابط پنهان رژیم شاه خائن با اسرائیل بود و خطر اسرائیل را همیشه گوشزد می کرد و امام خمینی (ره) فرموده است«اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود».

وی همچنین گفت: روز جهانی قدس یعنی مقاومت دینی و مردمی حزب الله در برابر جریان ناسیونالیستی و سازش کارانه حکام عرب و روز جهانی سازی اسلامی مسأله فلسطین در برابر طرح غربی سازی آن که ایجاد موج سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در جهان اسلام ،با هدف خنثی کردن موج تبلیغی ورسانه ای صهیونیستی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مهدیشهر ، روز قدس را روز اعلام برائت از ظالمان سراسر جهان اعلام کرد و گفت: همان طور که برائت از مشرکین جزء اعمال حج است .اعلام برائت از اسرائیل غاصب و همه ظالمان جهان در روز قدس جز اعمال روزه برای مسلمانان جهان محسوب می شود.

ولیخانی به سخنان امام خمینی (ره) در مورد روز قدس اشاره کرد و گفت: امام راحل فرمودند «روز قدس روزی است که باید به همه ابر قدرتها هشدار داد که باید دست خود را از روی مستضعفین بر دارید وسر جای خود بنشینند و روز قدس روز اسلام است»

ارسال نظرات
پر بیننده ها