همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، نمایشگاه عکسی با موضوع «قدس در اندیشه امام خمینی(ره)» در رواق دارالرحمه حرم مطهر رضوی برپا شد.
کد خبر: ۸۷۰۳۹۲۷
|
۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، به نقل از آستان نیوز، مدیر امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی گفت: هدف از برپایی این نمایشگاه، نشان دادن رنج ها و مظلومیت مردم فلسطین در چند سال اخیر و ستمگری اشغالگران اسرائیلی و اعلام حمایت مردم ایران از مسلمانان مظلوم سراسر جهان به ویژه کودکان فلسطینی است تا نسل جوان و نوجوان بیش از پیش با مسئله روز قدس آشنا شوند.
 
سید محمد جواد هاشمی نژاد با بیان اینکه این نمایشگاه به دو زبان عربی و انگلیسی به تصویر کشیده شده است، بیان کرد: بیشتر آثار این نمایشگاه به منظور نشان دادن چهره واقعی و جنایت های رژیم صهیونیستی، زیر سؤال بردن آزادی جعلی غرب و اندیشه‌های امام خمینی(ره) پیرامون مردم فلسطین است که به همت اداره امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی در معرض دید زائران غیر ایرانی قرار گرفته است.
 
وی با تاکید بر اینکه سیره امام راحل در جامعه باید بیش از گذشته تبیین شود، گفت: امروز آزادگان جهان از امام خمینی(ره) الگوبرداری می کنند و بر ما واجب است در عمل نشان دهیم از آن وجود مقدس، آرمان های ایشان و مکتبی که پایه گذاری کردند، فاصله نگرفته ایم.
 
مدیر امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی تصریح کرد: این نمایشگاه همزمان تا پایان ماه مبارک رمضان دایر خواهد بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها