سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی:

اگر دشمن از تمام ظرفیت‌های رسانه‌ای روز دنیا هم استفاده کند باز هم منفور خواهد ماند

سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: اگر دشمن از تمام ظرفیت‌های رسانه‌ای روز دنیا هم استفاده کند باز هم چون غاصب و ظالم است منفور خواهد ماند.
کد خبر: ۸۷۰۳۹۳۸
|
۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سازمان بسیج رسانه استان به مناسبت روز قدس بیانیه‌ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم

روز قدس زمان تجلی آزادگی و روز برافراشتن پرچم عدالت خواهی امت مسلمانی است که قلوبشان عرش الرحمن است و جانشان برای اسلام ناب محمدی (ص) پر می کشد.

روز قدس نماد ظلم ستیزی و شاخساری از درخت طیبه ای است که امام خمینی (ره) آن را کاشته اند و امروز میوه های این درخت در تمام عالم فراگیر شده است و همه فریاد مقابله با ظلم و ستم  حاکمان را سر می دهند.

روز قدس فقط روز فلسطین و یا روز امت اسلامی نیست بلکه این روز نماد و نشانه ای از صف‌بندی حق علیه باطل و صف آرایی تمام قد عدل علیه ظلم است که امت های حق‌جو و عدالت خواه با صدای رسا، فریاد هیهات من الذله در برابر صهیونیست جنایتکار سر می دهند.

امروز اسرائیل خوار شده، با استفاده از لابی های پول و قدرت  و وعده های پوشالی سران کوته فکر و فریب خورده منطقه، فشار و ظلم بر مسلمانان را افزایش داده و با استفاده از ابزار رسانه در دنیا تبلیغات دروغین انجام می دهد.

اعضاء سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی ضمن محکوم کردن جنایات رژیم نامشروع اسرائیل، اعلام می نمایند اگر دشمنان از تمام ظرفیت های رسانه ای روز دنیا هم استفاده کند باز هم چون غاصب و ظالم است منفور خواهد ماند.

ما تا حصول نتیجه و نابودی ظلم، در پیروی از ولایت فقیه با رژیم نا مشروع و منحوس اسرائیل مبارزه خواهیم کرد و پیرو ولایت فقیه خواهیم بود.

            
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار