خبرهای داغ:
استاندار گلستان؛

اعلام روز قدس اعلام دفاع حقوق پایمال شده اسلام در صحنه جهانی بود/ارج نهادن به راهپیمایی روز قدس باعث تداوم بخشی هدف های بزرگ خواهد شد

استاندار گلستان اهدف امام را از پایه گزاری روزجهانی قدس ترسیم افق دنیای اسلام ،.عدم تنهایی ملت فلسطین و وحدت بین جوامع اسلامی خواند.
کد خبر: ۸۷۰۳۹۴۰
|
۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از گنبدکاووس،استاندار گلستان در مراسم راهپیمایی روز قدس شهرستان گنبدکاووس در مصلای امام جعفر صادق(ع) این شهرستان گفت:
روز قدس یک آئین تشریفاتی نیست بلکه روزی است که هدف و تاریخچه دارد و باید این هدف و تاریخچه را بدانیم.
حسن صادقلو با اشاره به تاریخچه تشکیل اسرائیل افزود:50-60سال قبل افرایطون یهودی و صهیونیست به دنبال مقاصدی بودند که استکبار آن زمان همانا بریتانیا چیده بود در آن راستا حرکت نمایند.
وی ادامه داد:انگلیس و بریتانیا تشکیل اسرائیل را با عنوان غده و زهر علیه اسلام میدانستند و از بی توجهی دنیای جهانی و دنیای اسلام آن زمان این مسئله شکل گرفت و صهیونیست ادعا کرد که سرزمین فلسطین متعلق به حضرت موسی و قوم یهود است.
صادقلو تصریح کرد:در آن زمان آنان سعی کردند مسئله قدس و فلسطین را اختلاف چند کشور عربی در جهان وانمود کنند و شرایط جهان را نسبت به این مسئله بی تفاوت نمایند.
وی اظهار داشت در چنین شرایطی بزرگترین نعمت خداوند،همانا پیروزی انقلاب اسلامی شکل گرقت و روزی که انقلاب پیروز شد به فرمان امام راحل سفارت اسرائیل بسته و تحویل فلسطین شد.
استاندارگلستان بیان کرد:در شدت نا امیدی دنیای فلسطین امام با این حرکت قدرت بزرگی به آنان داد و در 16مرداد 58نیز آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بعنوان روز قدس از طرف ایشن اعلام.شد.
وی نام گذاری این روز را ازسوی امام دارای چند هدف برشمرد و گفت:اولین هدف امام ترسیم افق دنیای اسلام بود و موضوع فلسطین بعنوان موضوع دنیای اسلام شناخته شد.
صادقلو دومین هدف را عدم تنهایی ملت فلسطین خاطر نشان کرد و افزود:با اعلام این روز ملت فلسطین امیدوار شد که دیگر تنها نیست و مبارزات آینده آنان شکل گیری و تقویت شد.
وحدت بین جوامع اسلامی ازسوی امام راحل سومین هدف ذکر شده از طرف استاندار بود و گفت:هدف مشترک وحدت ایجاد میکند و دنیای استکبار بدنبال محورهای تفرقه است که با اعلام این روز از سوی امام راحل محور های وحدت تقویت شد.
وی ادامه داد:اعلام روز قدس اعلام دفاع حقوق پایمال شده اسلام در صحنه جهانی بود و امام با این کار افکار عمومی جهان را متوجه روز قدس و کانون های توطئه و بحران جهان نمود و نشان داد که اسرائیل بزک شده در مقابل حقوق بشر چه جایگاهی دارد.
استاندار گلستان از نگاه مقام معظم رهبری روز قدس را اینطور بیان کرد:از نگاه رهبر انقلاب روز قدس یک مشکل کهنه و قدیمی از پیکره اسلام است و دشمنان بدنبال تفکری هستند تا با جنگ نرم فلسطین را در خود ذوب نموده و به جهان القا کند که قدرت هر حرکتی را دارند.
صادقلو اظهار داشت:با ارج نهادن به راهپیمایی روز قدس باعث تداوم بخشی هدف های بزرگ شویم و راهپیمایی سبب قدرت روحی خواهد شد و به قول مقام معظم رهبری اسرائیل نابود خواهد شد و نابودی آن قطعی است.
انتهای خبر/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار