خبرهای داغ:
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی:

روز قدس یکی از برجستگی های نقش رهبری است

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با حضور در راهپیمایی روز قدس شهر اقبالیه بیان کرد: روز قدس یکی از برجستگی های نقش رهبری است.
کد خبر: ۸۷۰۳۹۶۴
|
۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، راهپیمایی عظیم روز قدس با حضور پر شور مردم شهر اقبالیه، امام جمعه شهر اقبالیه، فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین، شورای شهر اقبالیه، شهردار اقبالیه، رئیس کمیته امداد شهر اقبالیه و دیگر مسئولین در شهر اقبالیه برگزار شد.


داود محمدی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این راهپیمایی و در جمع مردم شهر اقبالیه با گرامی داشت روز قدس و تشکر از حضور پر شور مردم شهر اقبالیه در راهپیمایی اظهار کرد: مردم امروز با دهان روزه و تمام آزادی خواهان جهان با حضور پر رنگ خود در سراسر کشور و سراسر جهان حضور یافتند که این جای تقدیر و تشکر دارد.
وی خاطر نشان کرد: یکی از رموز پیروزی انقلاب اسلامی نقش رهبری است، روز قدس یکی از برجستگی های نقش رهبری است که حضرت امام خمینی(ره) با تیز بینی خود جمعه آخر ماه مبارک رمضان هر سال را روز قدس نامیدند که باعث شده است هر ساله با شروع ماه مبارک رمضان رژیم صهیونیستی به انزوا فرو رود و از ترس به خود بلرزد.



محمدی یادآور شد: امروز در بیش از 200 کشور دنیا راهپیمایی روز قدس انجام می گیرد و این نشانگر این است که در دیگر کشورهای غیر اسلامی نیز بر حمایت از مظلوم بپا خواستند و از مردم مظلوم دفاع می کنند و در کشور ما نیز در کوچکترین نقطه روستایی نیز این راهپیمایی صورت می گیرد.
رئیس کمیسیون اصل 90 قانون اساسی ابراز کرد: ما مطمئنیم که رژیم صهیونیستی دوام نخواهد داشت و این حرف صریح و قاطع قرآن کریم است و مستضعفین بر جهان حکومت خواهند کرد.
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری عنوان کرد: هیچ شکی و شبه ای نداشته باشید که رژیم صهیونیستی اسرائیل نابود خواهد شد که این اتحاد و همدلی مسلمانان جهان را می خواهد، دشمنان بر این مسمم هستند که اتحاد مسلمانان را از بین ببرند باید هوشیار باشیم.
وی افزود: مقام معظم رهبری به دنبال ایجاد وحدت در جهان اسلام هستند که الحمدلله در این زمینه موفق نیز بوده اند و رهبری بر تمام مسائل جهان احاطه و آگاهی کامل دارند و در تمامی عرصه مسلمانان جهان را نیز هدایت می کنند.
محمدی با بیان اینکه هجمه توطئه های گروهک های تروریستی به سرکردگی استکبار جهانی، بر کشور ایران بیشتر است، گفت: الحمدلله این هجمه ها با عنایت خداوند تبارک و تعالی، ائمه اطهار و تدبیر مقام معظم رهبری و نیرهای نظامی و امنیتی در مرزها و همچنین در داخل کشور خنثی شده اند.
نیاز اصلی دنیای اسلام، وحدت است
رئیس کمیسیون اصل 90 قانون اساسی یادآور شد: آنچه امروز دنیای اسلام نیاز دارد وحدت اسلامی است که متأسفانه برخی از کشورهای اسلامی، مسلمانان و برادران دینی خود را مورد حمله قرار می دهند که واقعا حقوق بشر را زیر پا گذاشته اند و سازمان حقوق بشر نیز در برابر آنان سکوت کرده اند.
وی ادامه داد: امروز مردم بصیر و آگاه جمهوری اسلامی ایران متوجه شده اند که کشور امریکا و رژیم جعلی اسرائیل و عربستان حقوق بشر را زیر پا گذاشته اند و تمام گروهک های تروریستی اعم از داعش، وهابیت، طالبان و... ساخته و زیر دست آنان هستند.
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی به پیامدهای حضور پر شور مردم در راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و تصریح کرد: تمام دنیا این حضور مردم را رصد می کنند تا ببینند آیا مردم در صحنه حضور دارند یا خیر؛ که این حضور باعث زمین گیر شدن دشمنان انقلاب اسلامی می شود.

3001/\30/f
ارسال نظرات
پر بیننده ها