امام جمعه موقت سمنان:

حضور حماسه مردم در روز قدس مشت محکمی بر دهان مستکبران جهان است

امام جمعه موقت سمنان گفت:حضور مردم در راهپیمایی روز قدس پاسخ محکمی به گروه های ظالم و سفاکی است و دشمنان از این ترس و دلهره عجیبی دارند.
کد خبر: ۸۷۰۳۹۶۸
|
۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین محمد باقر عبدوس امام جمعه موقت سمنان در خطبه های نماز جمعه این هفته با تقدیر و تشکر از حضور حماسی مردم سمنان در راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: امروز راهپیمایی روز قدس با حضور حماسی مردم در استان سمنان به خوبی برگزار شد.

وی، روز جهانی قدس را از یادگاری های ارزشمند امام خمینی(ره) عنوان کرد و افزود: حضور در راهپیمایی روز قدس کمک به امنیت کشور است.

عبدوس همچنین تصریح کرد: حضور مردم در  راهپیمایی روز قدس پاسخ محکمی به گروه های ظالم و سفاکی است و دشمنان از این ترس و دلهره عجیبی دارند.

امام جمعه موقت سمنان جنگ سی و سه روزه لبنان را سیلی محکم بر رژیم صهیونیستی برشمرد و بیان کرد: نیل تا فرات در اسراییل محصور شد.

وی با اشاره به جنگ نیابتی، اظهار کرد: هدف از جنگ های نیابتی ، تضعیف نظام اسلامی و دست یابی به کشور ایران است.

عبدوس همچنین تصریح کرد: اگر ما در سوریه جلوی تروریسم ها را نمی گرفتیم امروز در ایران باید با آنها می جنگیدیم.

امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه داعش فتنه عجیبی در منطقه بود، اظهار کرد: وجود این تکفیری ها در منطقه برای جمهوری اسلامی یک فرصت بود.

وی خاطرنشان کرد: گروهای تکفیری باید از حضور یکپارچه ملتهای مسلمان در کشورهای منطقه، عبرت بگیرد و از جنایات خود دست بردارد.

امام جمعه موقت سمنان درخصوص اقتصادمقاومتی گفت: ایران اسلامی با اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی به عزت خواهد رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار