خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز:

افرادی که امریکا را بزک می کنند باید توبه کنند

امام جمعه تبریز در خطبه های این هفته نمازجمعه گفت: ماه رمضان فرصتی است تا افرادی که امریکا را بزک می کنند از بی تقوایی خود توبه کنند.
کد خبر: ۸۷۰۳۹۹۳
|
۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، آیت‌الله محسن مجتهد‌شبستری با اشاره به اینکه برخی در داخل کشور تلاش دارند آمریکا را تطهیر کنند، افزود: این افراد درصدد هستند به جوانان تلقین کنند که می‌توان به آمریکا اعتماد و با آن مذاکره کرد که این‌‌ همان نفوذی است که رهبر انقلاب مطرح کرده است.

وی افزود: تطهیر امریکا نسخه‌ای است که دشمن پیچیدهو خوشبختانه بیشتر مردم عداوت و خیانت آمریکا را متوجه شده‌اند چراکه پررنگ‌ترین شعار‌ها در بین مردم‌‌ همان شعار مرگ بر آمریکاست.

امام جمعه تبریز در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به مسئله سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم در بحرین، افزود: سلب تابعیت رهبر شیعیان بحرین واکنش‌های فراوانی داشت که موضع‌گیری رهبر معظم انقلاب و سردار رشید اسلام سردار سلیمانی در این خصوص نمود فراوانی پیدا کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه امت اسلام امت واحده است، یادآور شد: استعمارگران و مخالفین اسلام این وحدت را نمی‌توانند ببینند و درصددند با تفرقه افکنی بین مسلمانان جهان اختلاف بیندازند.

وی افزود: از جمله عواملی که استکبار برای تفرقه میان مسلمانان به راه انداختند، ایجاد غده سرطانی در قلب خاورمیانه و صهیونیست‌ها در سال 1948 است که بیش از شش میلیون نفر از مردم فلسطین را آواره کردند.

آیت‌الله مجتهد شبستری با اشاره به نزدیکی رژیم پهلوی و رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: رژیم منحوس پهلوی و رژیم صهیونیستی عقد اخوت و روابط بسیار صمیمانه‌ای با همدیگر داشتند و حتی در آستانه ماه محرم یکی از خطوط قرمز رژیم پهلوی عدم نام بردن از اسرائیل بر سر منابر بود.

وی ادامه داد: پس از جهانی شدن روز قدس، به امت اسلامی که در انزوا بود روح امیدی دمیده شد و با الهام از بیانات امام راحل (ره) و انقلاب اسلامی، انتفاضه‌ها در این 3 دهه شعله ور شد.

خطیب جمعه تبریز با اشاره به آثار مبارک پشتیبانی ملت ایران از مقاومت اسلامی و مردم فلسطین، یادآور شد: عقب‌نشینی اسرائیل از جنوب لبنان، پیروزی حزب الله در جنگ 33 روزه و خارج شدن خیال "نیل تا فرات" از سر صهیونیست‌ها از جمله آثار با برکت این اقدام مبارک است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب به صورت مکرر با تاکید بر حذف غده سرطانی اسرائیل از منطقه، بر مراجعه به آرای مردم فلسطین برای تعیین حق سرنوشت خود تاکید کرده‌اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها