خبرهای داغ:
در آخرین جمعه ماه رمضان:

راهپیمایی روز قدس در گرمسار برگزار شد

در آخرین جمعه ماه رمضان با حضور آحاد مردم راهپیمایی روز قدس در گرمسار برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۰۳۹۹۴
|
۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در گرمسار، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور آحاد مردم این شهرستان راهپیمایی روز قدس در گرمسار برگزار شد.

گفتنی است: مردم این شهرستان با حضور خود در این راهپیمایی و سردادن شعار «مرگ برآمریکا» و «مرگ براسرائیل» حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و غزه اعلام کردند و مشتی محکم بردهان جهان استکبار کوفتند.

داریوش طاهری فرماندار شهرستان گرمسار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس در گرمسار ضمن عرض قبولی طاعات و عبادات مسلمانان در هر نقطه از جهان اسلام و قدردانی از حضور بی نظیر مردم د‌ر راهپیمایی روز قدس بیان کرد: حضرت امام خمینی(ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران برای حفظ انسجام و یکپارچگی امت اسلامی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس اعلام کردند و هر مسلمانی چه شیعه و چه سنی این روز را گرامی می‌دارند.

وی افزود: برگزاری راهپیمایی و سردادن شعار مرگ برآمریکا و مرگ بر اسرائیل یک واکنش طبیغی از طرف مردم است چراکه هیچ بشری مسلمان یا غیر مسلمان، ظلم و ستم و اشغال‌گری و کشتار را نخواهد پذیرفت.

فرماندار گرمسار با بیان اینکه جهان اسلام همانند بدن یک انسان است و فلسطین نیز جزئی از این بدن است خاطرنشان کرد: ماهمواره نگران این قطعه از بدن خود هستیم و همیشه از فلسطین حمایت خواهیم کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها