گفتگوی کوتاه با مسئولین استان اردبیل در روز قدس(3)

اسرائیل دولت رسمی نبوده و نخواهد بود

مسلمانان پا به پای فلسطینی ها با اسرائیل و زورگوریان جهان به مبارزه برخواسته اند و اعتقاد ما این است که مسجد قدس و مناطق اشغالی فلسطین از دست صهیونیست و منافقین آزاد خواد شد.
کد خبر: ۸۷۰۳۹۹۹
|
۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵

 

 

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در حاشیه راهپیمایی روز قدس و در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان اردبیل اظهار داشت: جامعه ورزشی استان اردبیل، همچون سال های گذشته جهت حمایت خود از مردم مستضعف جهان، بخصوص مردم مظلوم فلسطین بار دیگر هم بستگی خود را اعلام کردند.

دکتر ایوب بهتاج تصریح کرد: امروز ، روز جهانی اسلام است، امروز نه تنها روز مبارزه با اسرائیل، بلکه جنگ مستضعفین علیه مستکبرین جهان است که جامعه ورزشی نیز بر خود وظیفه می داند تا با حضور خود در صحنه ها و در مملکت اسلامی حمایت خود را اعلام نماید.

وی تاکید کرد: اعتقاد ما این است که اسرائیل به هیچ عنوان دولت شناخته نخواهد شد و ورزشکاران ما حتی در بزرگترین رویدادهای ورزشی دنیا نیز، در برابر اسرائیل حضور پیدا نمی کنند چرا که رژیم صهیونیست اسرائیل را دولت رسمی حساب نمی کنند و جامعه مسلمان نیز پا به پای فلسطینی ها با اسرائیل و زورگوریان جهان به مبارزه برخواسته اند و اعتقاد ما این است که مسجد قدس و مناطق اشغالی فلسطین از دست صهیونیست و منافقین آزاد خواد شد.

 

مدیر کل زندانهای استان اردبیل با گرامی داشتن روزهم بستگی ملت های آزاده دنیا، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان اردبیل اظهار داشت: این روز بنا بر فرمایش معمار کبیر انقلاب اسلامی که به عنوان روز مبارزه با اسرائیل (روز قدس) نامیدند، و ما هم در لبیک به ندای رهبرمان امروز حاضر شدیم و همه ملت های آزاده دنیا باید در این راهپیمایی شرکت کنند.

فتحی تصریح کرد: ما با این حضور اعلام می کنیم که اسرائیل یک روزی از صحنه روزگار محو خواهد و امیدواریم تمامی آحاد ملت و مسلمانان جهان، بخصوص مردم غیورمند ایران اسلامی ،در اعلام هم بستگی خود از مردم مظلوم فلسطین همیشه در صحنه ها حضور یافته و حماسه آفرینی کنند.

 

مدیرعامل جمعیت حلال اهمر استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان، حمایت خود را در روز جهانی قدس اعلام کرد و گفت: روز قدس، روز پیمان با آرمان های انقلاب اسلامی و دفاع از حقوق مظلومان جهان است که با هدف انقلاب ما گره خورده است.

بهرام غیبی افزود: دفاع از ایثارگران و مردم محروم مستضعف، بخصوص مردم فلسطین که سال ها مورد حمله و تجاوز دشمنان قرار گرفته اند برای تک تک آحاد ملت ظیفه است که از این حرکت انقلابی حمایت کنند.

غیبی تصریح کرد: علی رغم گرمی هوا در ماه مبارک رمضان، همشهریان ما با زبان روزه حمایت خود را از مستضعفین اعلام کردند و در این انقلاب بزرگ همچون اوایل انقلاب اسلامی گامی بلند برداشتند.

 

مدیر کل کتابخانه عمومی استان اردبیل در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس و در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان ، در خصوص حمایت از مردم مظلوم فلسطین چنین اظهار کرد: آخرین روز ماه مبارک، به فرمان حضرت امام (ره) به عنوان روز قدس جهت حمایت از مردم مظلوم فلسطین نامگذاری شده است.

رباب عزیزخانی تصریح کرد: بر همه ما وظیفه است تا در دفاع از حق و حقوق مردم مظلوم فلسطین که متاسفانه سالیان سال مورد تجاوز دشمنان صهیونیستی قرار گرفته است حمایت کنیم و امروز آمده ایم تا از تمام دنیا بخواهیم که در یاری از مستضعفین جهان، بخصوص مردم ستم دیده فلسطین حمایت خود را اعلام کنند تا بتوانیم مناطق اشغالی فلسطین را از دست اسرائیل غارتگر نجات دهیم.

 
 
سید فرزاد بلندی سادات، خبر نگار خبر گزاری بسیج استان اردبیل

ارسال نظرات
آخرین اخبار