امام جمعه خرم آباد گفت: وجود 17 هزار شهید ترور در کشورمان نتیجه جنایت های آمریکا است
کد خبر: ۸۷۰۴۰۰۰
|
۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، آیت الله سید احمد میرعمادی در خطبه های نمازجمعه خرم آباد که در محل مصلای الغدیر خرم آباد برگزار شد، با اشاره به اینکه به دلیل جنایت های امریکا امروز 17 هزار شهید ترور در کشورمان داریم، اظهار کرد: جنایات حقوق بشری آمریکا آنقدر سیاه و سنگین است که حتی در کتاب رکوردهای جهانی هم قابل ثبت نیست.

وی بیان کرد: اگر بخواهیم لیست جنایات آمریکا را بیان کنیم مثنوی هفتاد من است به همین دلیل رهبری فرمودند که هر کسی می تواند از حقوق بشر حرف بزند الا رژیم منحوص آمریکا. نباید فراموش کنیم که دشمن اصلی ما آمریکا و اسرائیل است؛ از این رو باید همواره شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل را سر دهیم.

امام جمعه خرم آباد اشاره به اینکه از شش تا 12 تیرماه هفته برملا ساختن جنایات حقوق بشری آمریکاست، گفت: آمریکا در این یک هفته پنج جنایت بزرگ از جمله ترور رهبر انقلاب توسط منافقین، انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی و شهات دکتر بهشتی و یارانش توسط ، تثبت عمیات آژاکس برای عملیاتی کردن کودتای 28 مرداد 32، حمله ناوآمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران در خلیج فارس و ترور شهید محراب شهید صدوقی را مرتکب شده است.

وی به اتهدام یک گروهگ تروریستی در تهران و سرکوب ضد انقلاب در شمال غرب کشور به دست سپاه اشاره کرد و گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) ایران را به گورستان گروههای تروریستی تبدیل می کنند.

وی با بیان اینکه امنیت امروز کشور را مرهون هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) هستیم، افزود: روز جهانی قدس روز دفاع از حق و اسلام و روز حمایت از مظلومان فلسطین است.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه یکی ازطرفندهای استکبار جهانی به حاشیه امن بردن اسرائیل است، گفت: اگر می گوییم که راهپیمایی روز قدس باید با شکوه برگزار شود به این علت است که استکبار جهانی می خواهد اسرائیل در یک گوشه ای در امنیت به سر ببرد.

میرعمادی اظهار کرد: استکبار جهانی از یک سو سیاست سازش را دنبال می کند و می گویند که اسرائیل نه تنها دشمن مسلمانان نیست بلکه دوست شما نیز است؛ ازاین رو کشورها را واردار به سازش می کنند که نمونه آن ترکیه است که اخیرا با بستن قرارداد سیاسی و اقتصادی با اسرائیل دست این رژیم غاصب ا فشرد.

وی اضافه کرد: سیاست دوم استکبار جهانی در راستای تامین امنیت اسرائیل ایجاد نفاق و تفرقه افکنی و راه انداختن جنگ های نیابتی است؛ به گونه ای که امروز در عراق، سوریه و بحرین شاهد اینگونه تفرقه افکنی ها و جنایت علیه مردم این کشورها هستیم.

امام جمعه خرم آباد گفت: تحت تاثیر استکبار جهانی شاهدیم که آل سعود بر سر کودکام بحرین بمب می ریزد و اسرائیل در فلسطین جنایت می کند. در واقع این جنایت ها همه نشات گرفته از سیاست های استکبار چهانی هستند؛ اما ماهمچنان مقامت می کنیم.

میرعمادی با بیان اینکه پیام روز قدس طرح مقاومت در برابر سازش و طرح وحدت امت اسلامی در برابر تفرقه و اختلاف است، اظهار کرد: پیام دیگر روز جهانی قدس این است که فلسطین همچنان پاره تن مسلمانان، یک سرزمین اسلامی و مسله اول جهان اسلام است.

وی افزود: از دیگر پیام های روز قدس این است که اسرائیل و آمریکا همچنان دشمن اول بشریت هستند و باید شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل را همچنان با جدیت سر دهیم.

امام جمعه خرم آباد همچنین ضمن محکومیت لغو تابعیت شیخ عیسی قاسم توسط رژیم آل خلیف این اقدام را لکه ننگی برای آل خلیفه دانست و گفت: آل خلیفه خود متعلق به بحریم نیستند؛ بنابراین نمی توانند تابعیت کسی را لغو کنند.

میرعمادی با بیان اینکه اقدام ابلهانه آل خلیفه شعله خشم مردم بحرین را برانگیخته است به همین دلیل مردم بحرین گفته اند که ما در مساجد تحصن می کنیم، افزود: با پیام رهبر معظم انقلاب و سردار سلیمانی شعله خشم مردم بحرین علیه آل خلیفه شعله ور خواهد شد و آنها را نابود خواهند کرد.

وی پیشاپیش عید سعید فطر را تبریک گفت و با یاد کردن از این روز به عنوان مظهر اجتماع مسلمین، وحدت، اخوت و برادری اضافه کرد: با توجه به مشورت هایی که صورت گرفته و همچنین با توجه به اینکه قوت غالب در استان لرستان ذکات فطریه برای هر نفر پنج هزار تومان تعیین شده است.

ارسال نظرات