امام جمعه اشکذر:

راهپیمایی روز قدس توان بالای مردم در دشمن شناسی را به دنیا نشان داد

حجت الاسلام و المسلمین طالبیان حضور با عظمت همه مردم ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس را نشانه افزایش شعور و آگاهی سیاسی ملت و توان بالای آنان در دشمن شناسی دانست و افزودهیچ جنایتی در دنیا صورت نمی گیرد مگر اینکه ریشه در تفکرات صهیونیستی دارد.
کد خبر: ۸۷۰۴۰۱۲
|
۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، خطیب نماز جمعه اشکذر جنایات وحشیانه رژیم صهونیستی و ال سعود را در فلسطین، غزه و یمن محکوم و گفت: روز با عظمت قدس از یادگان امام راحل و از بهترین روزهای جهان اسلام است.

حجت الاسلام و المسلمین طالبیان علت حضور با عظمت همه مردم ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس را نشانه افزایش شعور و آگاهی سیاسی ملت و توان بالای آنان در دشمن شناسی دانست و افزود: هیچ جنایتی در دنیا صورت نمی گیرد مگر اینکه ریشه در تفکرات صهیونیستی دارد و وظیفه ما در قبایل جنایات مستکبران و در راس آن رژیم غاصب اسرائیل عدم سکوت و کوتاه نیامدن در مقابل خواسته های شوم آنهاست.

امام جمعه اشکذر در بخش دیگری از سخنان خود به ویژگی های یهودیان در روایات و آیات قرآن پرداخت و تاکید کرد: تجاوزگر بودن، نژاد پرستی ، دنیا طلبی ، مفسد بودن و پیمان شکنی از جمله مهمترین ویژگی های آنهاست که باید با ایستادگی نیروههای مقاومت و داشتن بصیرت در این زمینه از آسیب های آنها مقاوم بود و تلاش کرد تا از هر روشی برای ضربه زدن به جبهه کفر استفاده کرد.

وی خاطر نشان کرد: بسیاری از جنایت هایی که در کشورهای اسلامی منطقه از جمله یمن ،عراق و سوریه در حال اتفاق افتادن است در میز گرد تلاویو طراحی و به مرحله اجرا می رسد.

حجت الاسلام طالبیان۱۱ سپتامبر را یک طرح صهیونیستی برای فراهم کردن زمینه حضور و نفوذ آمریکا در منطقه خاورمیانه دانست و خاطرنشان کرد:این توطئه بزرگ برای تخریب وجهه مسلمانان بود و رژیم اشغالگر اسرائیل می خواست با نسبت دادن این جنایت به مسلمانان کینه و نفرت آمریکا را نسبت به دنیای اسلام بیشتر کند.

گرامی داشت سالروز شهادت آیت الله صدوقی و تبیین شخصیت آن بزرگوار و حداکثر استفاده از روزهای پایانی ماه مبارک رمضان از محورهای دیگر صحبت امام جمعه اشکذر بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار