خبرهای داغ:
امام جمعه کرمانشاه روز قدس را نماد استکبارستیزی و وحدت امت های اسلامی برشمرد و گفت: امروز استکبار زیر قدم های استوار مردم شاهد خرد شدن استخوان های رژیم جعلی صهیونیسم بود.
کد خبر: ۸۷۰۴۰۱۶
|
۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه های نماز جمعه این هفته، به فرا رسیدن روز جهانی قدس اشاره و اظهار کرد: قدس روز اسلام و روز فریادخواهی مسلمانان در دفاع و حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.
وی افزود: روز قدس روزی مهم در تقویم کشورهای اسلامی است که با دوراندیشی و عمق نگاه و تفکر حضرت امام (ره) ایجاد شد تا توجهات جهانی را به سمت مساله فلسطین و اشغالگری رژیم غاصب صهیونیستی جلب کند.
آیت الله علما خاطرنشان کرد: رژیم نامشروع و غاصب صهیونیستی سال هاست که با حمایت کشورهای استکباری نظیر آمریکا، انگلیس و ... در سرزمین فلسطین حضور دارد و علاوه بر غصب کشور مردم مظلوم این دیار، به قتل و کشتار آن ها نیز اقدام می کند.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه همچنین به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس اشاره و اظهار کرد: این حضور دارای معانی بسیاری برای استکبار و در راس آن ها آمریکا و اسرائیل است.
وی گفت: حضور پرشور و حماسی مردم آن هم در این هوای گرم و با زبان روزه دارای پیام های زیادی برای استکبار و حامیان آن هاست و اینکه در چنین روزی میلیون ها مسلمان فریاد ظلم ستیزی سرمی دهند نشانگر رو به اتمام بودن عمر رژیم جعلی صهیونیسم است.
آیت الله علما در ادامه به سالروز حمله ناوگان هوایی آمریکا به هواپیمای مسافربری کشورمان در سال 67 و بر فراز آب های نیلگون خلیج فارس اشاره و اظهار کرد: این تنها نمونه ای از جنایات آمریکا علیه کشورمان است.
وی گفت: حقوق بشر آمریکا در قتل و کشتار و تجاوز به دیگران نمود پیدا می کند و کشوری که بزرگ ترین مدعی حقوق بشر دنیاست در واقع بزرگ ترین ناقض آن به شمار می رود.
امام جمعه کرمانشاه در پایان با گرامیداشت روز قلم و اهمیت کار نویسندگی به در پیش بودن عید سعید فطر اشاره و ابراز امیدواری کرد در روزهای کوتاه باقیمانده ماه مبارک رمضان بتوانیم از معنویات این ماه برخوردار و به معنای واقعی کلمه مورد عنایت حضرت باریتعالی قرار بگیریم.
ارسال نظرات