خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: رژیم صهیونیستی به دلیل اشغالگری قدس و همپیمانانش نظیر آمریکا، انگلیس و غرب به خاطر کمک به این اشغالگری باید در آینده توان سختی بپردازند.
کد خبر: ۸۷۰۴۰۲۰
|
۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵
آیت الله مصطفی علما در حاشیه مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در گفتگو با خبرگزاری بسیج از کرمانشاه اظهار کرد: روز قدس در جهان اسلام از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و تبدیل به مطالبه عمومی برای نجات فلسطین شده است.
وی افزود: روز قدس روز احیای اسلام و روز همدردی با ملتی مظلوم به نام فلسطین است که سال هاست اسیر دست دشمنان صهیونیستی شده اند.
آیت الله علما ادامه داد: حضور پرشور و حماسه مانند مسلمانان جهان در مراسم روز جهانی قدس تنها یک مفهوم می تواند داشته باشد و آن هم زنده ماندن قدس و رهایی مردم فلسطین از چنگال دژخیمان صهیونیستی است.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه یادآور شد: امروز استکبار در حالی سعی دارد که صهیونیست ها را از خشم و انزجار مسلمانان در امان نگه دارد که امت های اسلامی یکپارچه فریاد نابودی این رژیم جعلی را سر می دهند.
وی با اشاره به بیداری جهان اسلام و حتی غیراسلام گفت: روزگار مخفی کردن جنایت و سرپوش گذاشتن برآن به سر آمده و همه جهانیان از جنایات هولناکی که رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین و بخصوص زنان و کودکان آن مرتکب می شود، آگاه هستند.
آیت الله علما در پایان حضور مردم کرمانشاه در راهپیمایی روز جهانی قدس را کم نظیر دانست و گفت: مردم با زبان روزه و در گرما به صحنه دفاع از ارزش های اسلامی آمدند تا نشان دهند همیشه برای دفاع از مظلومان آماده هستند.
ارسال نظرات