خبرهای داغ:
نماینده کرمانشاه در مجلس:

فلسطین و قدس محور وحدت مسلمانان در خاورمیانه هستند

یکی از نماینده های مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی از فلسطین و قدس به عنوان محور وحدت مسلمانان در منطقه خاورمیانه یاد کرد و گفت: سرزمین فلسطین متعلق به تمام مسلمانان است.
کد خبر: ۸۷۰۴۰۲۴
|
۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸
سیدقاسم جاسمی در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه اظهار کرد: روز قدس میراث جاودان امام (ره) است که برای زنده نگه داشتن نام فلسطین ایجاد شد تا مظلومیت مردم این سرزمین به دست فراموشی سپرده نشود.
وی ادامه داد: امروز و پس از گذشت 38 سال از پیروزی انقلاب مردم فهیم و آگاه کشورمان و بخصوص استان کرمانشاه به دفاع از مردم سرزمینی پرداختند که سال هاست اسیر و گرفتار تجاوز صهیونیست ها هستند.
جاسمی افزود: بدون شک روزی فرا می رسد که به پشتوانه امت های اسلامی و حضور پرشور مردم ریشه اسرائیل به عنوان یک غده سرطانی برای همیشه برکنده شود.
نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی همچنین حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس را در آینده و سرنوشت فلسطین بسیار اثرگذار دانست و گفت: این حضور بخصوص از لحاظ روحی و معنوی می تواند بسیار به مردم فلسطین کمک کند تا با انرژی و انگیزه مضاعفی به نبرد خود با صهیونیست ها ادامه دهند.
وی همچنین با قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: مردم این خطه بی اغراق در کشور و حتی دنیا کم نظیر هستند و در این گرما با وجود مشکلات و کاستی هایی که وجود دارد در صحنه دفاع از برادران و خواهران فلسطینی خود حاضر شده و به دعوت رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند.
ارسال نظرات