امام جمعه هرات/

حقوق بشر آمریکایی یک تاکتیک برای فریب افکار عمومی /پیام روز قدس، آزادی قدس و نابودی اسرائیل است

امام جمعه هرات گفت: حقوق بشر آمریکایی یک تاکتیک برای فریب دادن افکار عمومی جهان است.
کد خبر: ۸۷۰۴۰۲۵
|
۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، خطیب نماز جمعه هرات در خطبه های این هفته در جمع نمازگزاران اظهار داشت: یکی از آثار تقوا و پرهیزگاری مصون ماندن از حیله و ترفند دشمنان اسلام است.

حجت الاسلام جعفری گفت: در سایه تقوا،معرفت،و بصیرت میتوانیم از دشمن شناخت پیدا کنیم و اسیر حیله و ترفند آنان نشویم.

وی افزود: داشتن بصیرت موجب می شود دوست و دشمن را بشناسیم و اگر بصیر نباشیم در زمین دشمن بازی خواهیم کرد و ابزار آنها خواهیم شد.

خطیب نماز جمعه هرات در ادامه با اشاره به روز قدس خاطر نشان کرد: روز قدس روز صدای ملت های ستمدیده و آزادی خواه در سراسر جهان است.

وی افزود: امروز روز اسلام،روز حیات قرآن و روز شکست دشمنان قسم خورده مسلمانان جهان است.

جعفری در ادامه به دشمنی یهودیان از صدر اسلام با مسلمانان پرداخت و اظهار داشت: یهودیان همیشه یکی از مخالفین سر سخت مسلمین بودند و خود را نزاد برتر در جهان میدانند.

وی افزود: جنایات یهود تازه گی ندارد و قرآن دشمن شماره یک مسلمانان را ملت یهود می داند،یهودی که نژاد پرست هستند.

حجت الاسلام جعفری با اشاره به آیه قرآن کریم که دشمن ترین دشمنان شما مسلمانان، یهودیان هستند اظهار دشت: یهودیان از هر کینه ای در طول تاریخ نسبت به مسلمانان دریغ نکرده اند.

وی افزود: بر طبق گفته رهبری اسرائیل در بیست سال آیتده به طور کامل نابود خواهد شد البته این اتفاق در سایه بیداری اسلامی کشورهای منطقه صورت خواهد گرفت.

امام جمعه هرات در ادامه با اشاره به ششم تا دوازدهم تیر ماه به عنوان هفته حقوق بشر آمریکایی، افزود :آمریکا در این هفته در سال های مختلف جنایات متعددی را به طور مستقیم و غیر مستقیم به کمک سرکرده های خود در ایران انجام داده است.

جعفری افزود : ترور ناموفق رهبر معظم انقلاب در تریبون نماز جمعه ، ترور شهید بهشتی و 72 تن از یارانش ، بمباران شیمیایی سردشت آذربایجان غربی با کمک شرکت های آمریکایی و اروپایی سازنده سلاح شیمیایی ، شهادت آیت الله صدوقی و هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری ایران در آب های نیلگون خلیج فارس از جمله جنایاتی است که در سال های مختلف از ششم تا دوازدهم تیرماه با کمک آمریکا در ایران رخ داده است .

خطیب جمعه هرات تصریح کرد : آمریکا با این جنایات به هیچ وجه نمی تواند ادعای حمایت از حقوق بشر داشته باشد و مردم ما طعم ضربات مهلک آمریکا را قبلا چشیده اند .

حجت الاسلام جعفری در پایان به ذکر مناسبت های هفته پرداخت.

ارسال نظرات