خبرهای داغ:
امام جمعه سرپل ذهاب:

روز قدس، نماد صف بندی حق علیه باطل است

امام جمعه سرپل ذهاب با بیان اینکه روز قدس، روز نماد صف بندی حق علیه باطل است، گفت: روز قدس، نماد وحدت، همدلی و یکپارچگی مسلمانان در برابر دشمنان به ویژه رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی است.
کد خبر: ۸۷۰۴۰۳۰
|
۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از سرپل ذهاب، حجت الاسلام مجید صفدری در آیین راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع مردم سرپل ذهاب افزود: خداوند نصرت و یاری خود را به کمک کسانی خواهد فرستاد که اهل ایمان و استقامت در برابر ظلم و ستم استکبار هستند.
وی با اشاره به اینکه استقامت همچون عمل صالح نتیجه ایمان است، اظهار داشت: کسانی که ادعای ایمان دارند بسیارند ، اما کسانی که ایمانشان به منصه ظهور برسد بسیار کم هستند و زمانی که منافعشان به خطر بیفتد، ایمانشان را از دست نمی دهند.
وی ادامه داد: درخشش ایمان در عمل، باعث افزایش و تقویت اعتقادها خواهد شد که نتیجه آن نصرت و یاری خداوند متعال خواهد بود.
امام جمعه سرپل ذهاب ضعف در مقاومت را باعث شکست مسلمانان در برابر دشمنان دانست و اضافه کرد: مقاومت و استقامت در برابر دشمنان تنها از کسانی حاصل می شود که دارای ایمانی قوی باشند و به نصرت و یاری خداوند اعتقاد دارند.
حجت الاسلام صفدری خاطرنشان کرد: جبهه حق و باطل مشخص است و نمی توان ادعای حضور در صف حق را داشت اما در برابر ظلم و ستم رژیم منحوس اسرائیل ساکت ماند و کاری انجام نداد.
وی گفت: دشمنان اسلام از همان روزهای ابتدایی به دنبال کم رنگ جلوه دادن روز جهانی قدس بودند اما به یاری خداوند متعال، راهپیمایی روز قدس همچنان با صلابت و استوار برگزار می شود و عامل مهی در خنثی کردن توطئه های سازمان یافته امت اسلام است.
خطیب جمعه سرپل ذهاب، راهپیمایی روز قدس را باعث دلگرمی مردم مظلوم فلسطین و استمرار مبارزه آنان با رژیم غاصب صهیونیست دانست و افزود: امت اسلامی باید با وحدت و یکپارچگی در برابر دنیای استکبار ایستادگی و مقاومت کنند.
حجت الاسلام صفدری سرپل ذهاب را مصداق بارز و نمونه عینی وحدت و همدلی در جامعه دانست و گفت: مذاهب و اقشار مختلف مردم این شهرستان، امروز به صورت یکپارچه و همدوش با یکدیگر در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند و حماسه ای جاوید در تاریخ پرافتخار این سرزمین و تاریخ انقلاب اسلامی خلق کردند.
وی خاطرنشان کرد: اگر ما خود را پیرو دین اسلام و قرآن می دانیم، باید با وحدت کلمه در کنار همدیگر باشیم و در برابر دسایس سازمان یافته دشمنان مقابله و ایستادگی کنیم.
امام جمعه سرپل ذهاب، اتحاد ، همبستگی ، وحدت ، استقامت، مبارزه با استکبار، عزت و سربلندی، تسلیم ناپذیری امت اسلامی در برابر استکبار و بصیرت را از جمله پیام های حضور مثبت مردم ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس عنوان کرد.
حجت الاسلام صفدری با بیان اینکه حضور یکپارچه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، یاس و ناامیدی دشمنان و استکبار جهانی را به همراه خواهد داشت، گفت: ایران اسلامی ، سرزمین مقاومت ، ایثار و شجاعت است و این را به تمامی ملت های مظلوم دنیا نیز منتقل کرده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار