خبرهای داغ:
زرگر پور حضور مردم در راهپیمایی روز قدس را عاملی برای قوت رزمندگان و مایه دلگرمی مسلمان ها عنوان و تصریح کرد: این حضور در حقیقت تزلزل مستکبران به ویژه دولت غاصب اسراییل را به دنبال دارد.
کد خبر: ۸۷۰۴۰۴۷
|
۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان استاندار اصفهان در حاشیه راهپیمایی روز قدس  ضمن اعلام انزجار از استکبار جهانی و در رأس آن رژیم صهیونیستی اظهار کرد: حمایت از مظلومان و ستمدیدگان جهان از آرمان های انقلاب اسلامی است.

رسول زرگرپور در خصوص تلاش نظام استکباری در کاهش روحیه ایستادگی و مقاومت گفت: حضور چشمگیر و با ابهت مردم در مراکز نماز جمعه در سراسر کشور و حضور چشمگیر مردم اصفهان در میدان امام دارای پیام‌های متعدد برای استکبار جهانی است.

وی با اشاره به حضور مردم سراسر جهان در حمایت از مظلوم و ستمدیدگان جهان به ویژه مردم فلسطین اظهار کرد: حمایت از قدس هنوز هم از اولویت های جمهوری اسلامی ایران است.

مقام ارشد استان با بیان اینکه دشمنی با رژیم جعلی صهیونیستی هنوز جز شعار های اصلی نظام جمهوری اسلامی است، ادامه داد: انزجار از گروه داعشی ها، تکفیری ها و حامیان آن‌ها در منطقه که مسلمانان بی گناه را به خاک و خون کشیدند از دیگر شعارها و اولویت های نظام است.

زرگرپور حضور مردم در راهپیمایی روز قدس را عاملی برای قوت رزمندگان و مایه دلگرمی مسلمان‌ها عنوان و تصریح کرد: این حضور در حقیقت تزلزل مستکبران به ویژه دولت غاصب اسراییل را به دنبال دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها