خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین سید معراج موسوی مبلغ دینی در هندیجان گفت:مردم ایران اهل مبارزه با استکبار جهانی مخصوصابا رژیم جعلی غاصب صهیونیستی اسراییل کودک کش هستیم.
کد خبر: ۸۷۰۴۰۵۸
|
۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۰
به گزارش خبرنگار بسیج در هندیجان،مراسم راهپیمایی روز قدس ظهر جمعه با حضور امام جمعه ،مبلغ روحانی دینی اعزامی از قم ،بسیجیان خواهر وبرادر ،خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ،مسوولان محلی و مردم ،فرماندهی و پرسنل ناحیه سپاه پاسداران ،گردان عملیاتی امام رضا ع ،نیروی انتظامی ،گردان الی بیت المقدس  در هندیجان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید معراج موسوی  دراین مراسم راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: مردم ایران آگاه و هوشیار و با بصیرت هستند و اجازه نفوذ به دشمنان اسلام را نخواهند داد.

وی افزود:شیعیان جهان با پشتوانه رهنمودهای حکیمانه رهبر انقلاب در مقابل آمریکا و اسراییل غاصب جنایتکار ایستاده اند.

وی بابیان سه گروه که مورد هدف اصلی  دشمنان اسلام قرار گرفته   گفت:ولایت فقیه ،شهادت ،مهدویت که دشمنان اسلام  با انواع فریب ها این سه گروه  را هدف قرار داده است.

موسوی مبلغ دینی در هندیجان عنوان کرد:طبق فرمایشات امام ره  پیروزی مردم مظلوم مسلمان فلسطین فرارسیده وقرن پیروزی اسلام بر کفر است.

وی با اشاره حضور جوانان در صحنه های مبارزه با اسراییل غاصب بیان کرد:جوانان ایران الگوشدند برای تمام جوانان مسلمانان جهان وبا نیروی ایمان در پیروی و اطاعت از ولایت فقیه و رهبر انقلاب محکم و استوار در مقابل دشمنان اسلام از جمله آمریکا و اسراییل غاصب و تروریست های تکفیری داعشی ایستاده وتا پای جان مبارزه می کنند.

در ادامه مراسم روز قدس وپس از سخنرانی  مردم روزه دار خواهر وبرادر هندیجان از مسیر مسجد جامع هندیجان تا میدان امام حسین ع و بلعکس با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل در حمایت از مردم مظلوم ستمدیده مسلمانان فلسطین راهپیمایی کردند و در چند بند از  قطعنامه با مشت های گره کرده با فریادهای   الله اکبر جنایات رژیم جعلی کودک کش اسراییل غاصب  را محکوم کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها