حجت الاسلام فرشاد با اشاره به اينکه قدس و ملت فلسطين يکی از نمادهای مظلوميت در جهان به شمار مي‌رود، اذعان داشت: روز قدس روز فرياد مظلوم در مقابل خود برتر بينی صيهونيست‌ها است.
کد خبر: ۸۷۰۴۰۹۶
|
۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، حجت الاسلام محمد علی فرشاد یکی از روحانیون حوزه علمیه قم در مراسم پایانی راهپیمائی روز قدس در شهرستان بهاباد در سخنانی با تبریک ماه رمضان و گرامی داشت روز جهانی قدس با بیان اینکه بیت المقدس از چند جهت دارای اهمیت است گفت : بیت المقدس از چند جهت برای مسلمانان دارای اهمیت است؛ نخست آنکه اولین قبله مسلمین جهان، اولین سنگر مبارزه با بزرگ ترین دشمن اسلام و مهم ترین عامل وحدت میان مسلمانان سراسر دنیا است.

وی تصریح کرد: همه مسلمانان جهان بايد براي نجات فلسطين و قدس عزيز که پاره تن اسلام است متحد شوند و غده سرطاني اسرائيل را که به یقین غاصب و بي رحم است از صفحه روزگار محو سازند.

حجت الاسلام فرشاد افزود: روز قدس يادآور عظمت و دورانديشي بزرگ مرد مبارزه با صهيونيزم غاصب يعني حضرت امام خميني(ره) است كه در بلنداي انديشه جهاد و مقاومت خود تمامي زورمندان و زرپرستان دنياي مدرن را به مبارزه طلبيد و با پشتيباني امت اسلامي پشت آنان را به خاك ماليد.

وی با اشاره به اينکه قدس و ملت فلسطين يکي از نمادهاي مظلوميت در جهان به شمار مي‌رود، اذعان داشت: روز قدس روز فرياد مظلوم در مقابل خود برتر بيني صيهونيست‌ها است.

وی روز جهاني قدس را يک فرصت الهي دانست و اظهار داشت: هر کس با نيت خالص و طهارت دل در راهپيمايي روز جهاني قدس شرکت کنند خود را در ثواب مجاهدان در راه خدا شريک، و عبادت خود در ماه رمضان را کامل خواهد نمود و با عمل خود اثبات خواهد نمود که در صف جنگ با دشمنان خدا قرار دارد.

این روحانی برجسته افزود: متاسفانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی از سوی کشورهای زورگوی غربی و حکام برخی از ممالک اسلامی که دست‌نشانده غربی‌ها هستند، حمایت می‌شود و این حمایت‌ها موجب افزایش ظلم و ستم آنها علیه مردم مظلوم و بی‌پناه سرزمین‌های اشغالی شده است.

وی با اشاره به نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان گفت: روز قدس روزی است که امت اسلام در کنار ملت‌های آزادی‌خواه و عدالت‌طلب، می‌توانند نفرت و انزجار خود نسبت به رژیم کودک‌کش صهیونیستی را به جهانیان نشان دهند.

فرشاد به پیام راهپیمائی روز قدس امسال اشاره کرد و افزود : پیام راهپیمایی روز قدس امسال این است که امت اسلام زیر بار زور نمی‌روند و روز قدس مخصوص فلسطین نیست بلکه روز به زمین کوبیدن ایادی استکبار و سیاست‌های ضد استکباری است.


ارسال نظرات