حمیدرضا ترقی در گفت‌وگو با «بسیج»:

بانک مرکزی درباره مذاکرات محرمانه با غرب، شفاف‌ سازی کند

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: مسوولین درباره مذاکراتی که با غربی ها انجام می دهند باید برای مردم شفاف بیان کنند و مردم را در جریان مذاکرات خودشان قرار دهند و در زمینه مذاکراتی که بانک مرکزی داشته است باید شفاف سازی کنند و واقعیات را به مردم بگویند.
کد خبر: ۸۷۰۴۱۱۷
|
۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵
حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به مذاکرات محرمانه بانک مرکزی با گروه ویژه اقدام مالی (FATF) که خروجی نهایی آن به تضعیف جبهه مقاومت منجر می شود، اظهار داشت: این اقدامات را شاید بتوان به برجام بانکی تعبیر کرد؛ همانگونه که مقام معظم رهبری تاکید فرمودند، نباید اجازه دهیم که برجام های 2 و 3 که مورد خواست آمریکا است در کشور ما تحقق یابد و غربی ها بر ما تحمیل کنند.

وی افزود: مسوولین کشور باید با توجه به رهنمود و هشدار مقام معظم رهبری به گونه ای عمل کنند که آمریکایی ها این اجازه را به خودشان ندهند که برجام را ابزاری برای فشار وارد کردن به ایران برای تغییر سیاست های منطقه ای کنند.

ترقی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی با توجه به معیارها و ارزش هایی که به آنها پایبند است، از سیاست های خود عدول نمی کند و تحقق برجام های بعدی به هیچ وجه امکانپذیر نیست و با سیاست های کلان نظام مغایرت دارد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه تصریح کرد: مسوولین درباره مذاکراتی که با غربی ها انجام می دهند باید برای مردم شفاف بیان کنند و مردم را در جریان مذاکرات خودشان قرار دهند و در زمینه مذاکراتی که بانک مرکزی داشته است باید شفاف سازی کنند و واقعیات را به مردم بگویند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار