فرماندار تربت جام:

سردار سلیمانی نمونه بارز دفاع از جبهه‎های مقاومت اسلامی است/اسرائیل زاییده چرکین برآمده از یک قرن توطئه استکبار جهانی است

فرماندار تربت جام بیان داشت: امروز خط مقدم سرزمین های اسلامی، جبهه های مقاومت سوریه، عراق، لبنان و فلسطین هستند و سردار سلیمانی نمونه بارز دفاع از جبهه‌های مقاومت اسلامی است.
کد خبر: ۸۷۰۴۱۳۲
|
۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، علی رستمی در اجتماع روزه داران راهپیمایی روز جهانی قدس با تشکر و قدر دانی از حضور گسترده قشرهای مختلف شیعه و اهل سنت گفت: اسرائیل زاییده چرکین برآمده از یک قرن برنامه ریزی و توطئه بین المللی مستکبرین و زورگویان است.

وی با بیان این که اعراب از ابتدای شکل گیری اسرائیل تقریبا ساکت و یا در مواجه با آن شکست خوردند و تحقیر شدند افزود: تشکیل رژیم اشغالگر صهیونیسم در منطقه حساس و استراتژیک دنیای اسلام با هدف جلوگیری از اتحاد دنیای اسلامی و تشکیل حکومت و امپراطوری های قوی اسلامی با شعار از نیل تا فرات شکل گرفت.

وی اضافه کرد: رژیم اشغالگر قدس در قلب دنیای اسلام با حربه اختلاف افکنی و تشکیل گروهک های بدلی اسلامی همانند داعش برای جلوگیری از ترویج اسلام ناب محمدی شکل گرفته است.

فرماندار تربت جام خاطرنشان کرد: سیاست های روشن و شفاف جمهوری اسلامی در دفاع از آرمان همیشگی فلسطین یعنی آزادی کامل قدس شریف ادامه خواهد داشت.

وی با تاکید بر دفاع از خط مقدم سرزمین های اسلامی در جبهه های مقاومت سوریه ،عراق ، لبنان و فلسطین عنوان کرد: سردار سلیمانی نمونه بارز دفاع از جبهه های مقاومت اسلامی است.

گفتنی است؛ همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مردم روزه دار شیعه  و اهل سنت شهرستان تربت جام در راهپیمایی روز جهانی قدس مظلومیت مردم فلسطین را فریاد زدند و با لبیک به ندای رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری و سردادن شعارهایی همچون مرگ برآمریکا، مرگ بر انگلیس، مرگ بر آل سعود، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل خلیفه مسیر میدان شهدا تا میدان ولی عصر(عج) را طی کردند و بر دفاع و حمایت از آرمان های مقدس قدس شریف تاکید کردند.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها