امام جمعه عباس آباد اظهار کرد:

از بین بردن اسلام،هدف صهیونیست ها در فلسطین / نگرانی مردم از ولنگاری فرهنگی در شهرهای توریستی مازندران

امام جمعه عباس آباد به حمایت از مردم مظلوم فلسطین اشاره کرد و گفت: هدف صهیونیست ها در فلسطین از بین بردن اسلام و دست یابی به ذخایر خاورمیانه است.
کد خبر: ۸۷۰۴۱۴۰
|
۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،حجت‌الاسلام سیدمصطفی محمدی در آخرین نماز جمعه ماه مبارک رمضان با قدرانی از مردم ولایتمدار عباس آباد در راهپیمایی روز قدس ،به حمایت از مردم مظلوم فلسطین اشاره کرد و گفت: هدف صهیونیست ها در فلسطین از بین بردن اسلام و دست یابی به ذخایر خاورمیانه است.

امام جمعه عباس‌آباد با اشاره به اینکه فلسطین قلب عالم اسلام و پل ارتباطی بین اکثر کشورهای اسلامی است، بیان کرد: شعار یهودیان از نیل تا فرات است و  آنها نقاط دورتری را در سر می‌پرورانند به‌طوری که خاورمیانه را تحت سیطره خود قرار دهند، بنابراین شرکت در راهپیمایی روز قدس تنها برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین نیست بلکه برای دفاع از اسلام است. 

خطیب نماز جمعه عباس آباد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه پیروی از فرآمین مقام معظم رهبری به مزاج برخی خوش نمی آید، خاطرنشان کرد: وظیفه ما است که روحیه انقلابی‌گری را در جامعه ترویج دهیم و بیانیات رهبری را جدی بگیریم.

این مقام مسئول با تصریح به اینکه راه پیشرفت انقلاب اسلامی ایران احیای روحیه انقلابی است، گفت: بی‌توجهی به ولنگاری‌های فرهنگی به جامعه ضربه می‌زند، امروز به دلیل کوتاهی مسئولان در اجرایی کردن امر به معروف و نهی از منکر مردم شاهد معضلات فرهنگی از جمله؛ بی حجابی، روزه خواری و استعمال قلیان با حضور مسافران در شهر توریستی عباس‌آباد هستند که موجب نگرانی شهروندان مومن عباس‌آبادی شده‌است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها