مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز:
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی‌(ع) البرز گفت: آرمان قدس، آرمان ایستادگی است و حضور پرشور و با شکوه مردم در راهپیمایی روز قدس بیانگر اوج اقتدار ایران اسلامی و توجه به اتحاد در جامعه اسلامی است.
کد خبر: ۸۷۰۴۱۴۱
|
۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛  حجت‌الاسلام محمدجواد موحد، روز جمعه در جمع راهپیمایان و نمازگزاران در مصلای نکا اظهار کرد: روز قدس، روز اقتدار و عظمت جهان اسلام است که باید با اتحاد و همبستگی برای آزادی قدس عزیز و مردم مظلوم تلاش شود.

وی با اشاره به معنای لغوی اسرائیل و اینکه به معنای عبد خدا است، افزود: رژیم صهیونیستی این نام را به غارت برده و دزدیده است و برای اینکه خود را موجه جلوه دهد از این نام و اسم سوء استفاده کرده است و همچنین صهیون هم از اسامی کوه‌های شامات است که مرکز عبادات اولیای الهی همچون داود و سلیمان بوده است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز گفت: در قرآن 41 مرتبه کلمه بنی‌اسرائیل و هشت مرتبه کلمه یهود آورده شده است و همچنین آیه‌های 118، 119 و 120 سوره آل عمران از جمله آیه‌هایی است که باید به درستی مطالعه شود تا سرنوشت این قوم مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد.

موحد با بیان اینکه دو تفکر در جهان حاکم است که شامل تفکر توحیدی و تفکر ابلیسی و شیطانی است، یادآور شد: تفکر توحیدی تفکری است که ایران اسلامی با محوریت این تفکر در راه و مسیر خود در حرکت است و تفکر ابلیسی نیز همان تفکر شیطان‌پرستی است و تفکر سومی وجود ندارد.

وی ادامه داد: امروز نظام ما در اوج قدرت، عظمت و اقتدار در جهان است و ترفندهای دشمن نیز بسیار زیبا در دوره‌های مختلف وجود داشته و دارد و لذا سادگی است که دشمن را ساده تصور کنیم و با اعتماد به دشمن به ذلت و نابودی کشانده شویم که عاقبت بسیار بدی است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز در ادامه با بیان اینکه امروز، روز شناخت دشمن، افشای چهره زشت و معرفی توطئه‌های مختلف دشمن است، اظهار کرد: ترورهای مختلف انجام شده در کشور ما و توطئه‌های دشمنان از جمله این دشمنی بوده است که باید به مردم اعلام شود.

موحد افزود: 13 هزار ترور در کشور، توطئه دشمنانی است که از اسلام و اسلام‌خواهی ما و رشد و نمو آن در جهان هراسان بودند و هستند که اگر در بیان این مسائل و توطئه‌های دشمنان در کشور کوتاهی شود، دشمن بر ما غالب می‌شود.

وی با اشاره به جایگاه رفیع ولایت فقیه در نظام جمهوری اسلامی ایران، یادآور شد:‌ امروز این ابهت و اقتدار ما در نظام در گرو ولایت فقیه است که نباید در این جایگاه تردید داشته باشیم چون اگر شک و تردیدی در ولایت فقیه ایجاد شود، گرفتار افرادی می‎‌شویم که ما را ذلت می‌کشانند و عاقبت نظام، عاقبت سختی است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز گفت: سلسله یهود، سلسله نامبارک و ناپاکی است و تجربه نشان داده است که این گروه در قالب یهود خطرناک‌ترین موجودات در برابر بشریت هستند که امروز این صفت برازنده آمریکا و رژیم صهیونیستی است که باید از آنان دوری کرد و زیر پرچم ولایت، انقلاب را به صاحب اصلی تحویل داد.
خبرگزاری فارس از شهرستان نکا
ارسال نظرات