مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل:

نمازخانه های بین راهی درطول شبانه روز باز خواهند بود

مساجد و نمازخانه‌هایی که در مسیر حضور گردشگران و مسافران هستند در طول شبانه‌روز باز خواهند بود تا به هموطنانمان ارائه خدمات کنند.
کد خبر: ۸۷۰۴۱۸۰
|
۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۸

الله شکر عبدی مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج ازاردبیل از باز بودن نمازخانه های بین راهی خبر داد وافزود: مساجد و نمازخانه‌هایی که در مسیر حضور گردشگران و مسافران هستند در طول شبانه‌روز باز خواهند بود تا به هموطنانمان ارائه خدمات کنند.

وی وضعیت نمازخانه‌های بین راهی را در استان اردبیل به نسبت سال‌های گذشته مطلوب ارزیابی کرد و گفت: همکاری‌های خوبی را با دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط انجام دادیم تا مشکلات و معضلات مربوط به نظافت نمازخانه‌ها و برخی دیگر از دغدغه‌ها از بین رفته و زمینه مجهز شدن این نمازخانه‌ها به امکانات مناسب فراهم آید.

وی گفت: واقعیت این است که بعد از اقامه نماز جماعت مساجد ما بسته می‌شود در حالی که انتظار می‌رود با هماهنگی هیأت امنا و خادمان مساجد حداقل در فصل گردشگری این مساجد باز بوده و به هموطنانمان ارائه خدمات کنند.

مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل خواستار تجهیز و تعمیر این نمازخانه‌های بین راهی شد وافزود: در این زمینه حرکت‌ها و اقدامات خوبی آغاز شده و امیدواریم در بهترین شرایط مسافران و گردشگران بتوانند در اقامه نماز و انجام فریضه واجب الهی ورود پیدا کنند.

ارسال نظرات