بخشدارتازه کند بعنوان سخنران راهپیمایی در روز جهانی قدس عنوان کرد: روز قدس روز استقامت، روز مقاومت، روز جنگ با استکبار جهانی است.
کد خبر: ۸۷۰۴۲۰۷
|
۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج ازپارس آباد، این مراسم که باحضورمسئولین واقشارمختلف مردم درشهرتازه کندبرگزارشد.محمد علیزاده بعنوان سخنران راهپیمایی در روز جهانی قدس عنوان کرد: روز قدس روز استقامت، روز مقاومت، روز جنگ با استکبار جهانی است.

علیزاده در رابطه با فلسفه نامگذاری آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس گفت: ماه مبارک رمضان ماه عبادت وخودسازی است وآخرین جمعه از این ماه زمانی است که مسلمانان بخش زیادی از آن را به طاعت وعبادت پرداخته اند ونسبت به همنوعان خود هم احساس بهتری دارند از اینرو با حس نیکویی می توانند به دفاع و حمایت از کسانی که تحت ظلم وستم قرار گرفته اند، برخیزند.

وی با بیان اینکه شرکت در راهپیمایی روز قدس ، دفاع از ارزشهای اسلام و عمل به احکام الهی است افزود: جنگ افروزیهای استکبار جهانی آمریکا و ایادی آنها و ظهور تروریسم تکفیری داعش در منطقه با هدف به فراموشی سپردن جنایات اسرائیل و مظلومیت مردم مسلمان و ستمدیده فلسطین سازماندهی شده است.

بخشدارتازه کند به اشغال بخشی از عراق، سوریه، یمن و دست‌اندازی به دیگر مناطق توسط برخی از گروه‌های تروریستی اشاره کرد و افزود: مسائل مذکور موجب می‌شود حضور مردم ایران و تمام مسلمانان دنیا در دفاع از فلسطین جدی‌تر باشد.

در پایان، راهپيمايان بابه آتش کشیدن پرچم رژیم صهیونیستی وبا سردادن شعارهايي همچون مرگ بر اسرائيل، مرگ بر آمريكا، فلسطين پيروز است، اسرائيل نابود است، ضمن تجديد ميثاق با ولي امر مسلمين جهان، پشتيباني و حمايت قاطع خود را از مبارزات مردم مظلوم فلسطين ابراز داشتند.

ارسال نظرات