به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس معاونت بسیج مساجد و محلات سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر بیانیه ای صادر نمود.
کد خبر: ۸۷۰۴۲۱۰
|
۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۷

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: متن بیانیه بسیج مساجد و محلات استان بوشهربه شرح است:

بسمه تعالی

جاء الحق و زهق الباطل انالباطل کان زهوقا

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که بادوراندیشی وهوشمندی بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی امام خمینی (ره) روز جهانی قدسنام گذاری شد فرا رسیده تا فرصتی برای همبستگی ملتهای مستضعف جهان و اعلام انزجاراز تروریست دولتی رژیم اشغالگر و جنایت پیشه قدس  باشد.

روز جهانی قدس، روز یکپارچگی و متحد شدنمسلمانان جهان با ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین و روز اعلام   انزجار و نفرت از رژیم غاصب صهیونیستی به عنواندشمن مشترک   امت اسلامی است. 
روز جهانی قدس، روزوحدت و همگرایی امت اسلامی و مقابله با تلاش مستکبران  و زورگویان در تشدید واگرایی و ایجاد ائتلاف‌هایشیطانی در راستای گسترش تضاد و اختلاف بین مذاهب اسلامی است.

    روز جهانی قدس، تجلیگاه  آرمان  به حق مردم فلسطین و فریاد وحدت امت اسلامعلیه جاهلیت مدرن رژیم های ستمگراست .

روز قدسروز  اعلام ملت ایران  به همه جهان است که همچنان پابرجا و استوار برآرمان های بلند و انقلابی ایستاده و از حقوق برحق خود در همه جبهه های دشمنان حلیهگر دفاع خواهد نمود.

 روز قدس ،روز دفاع از مردممظلوم و ستمدیده فلسطین است که  با مقاومتو رویارویی مردانه خویش در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح نشان دادند که اراده ایسستی ناپذیر و بی زوال دارند و در احقاق حق خود از هیچ تلاشی دریغ ندارند و حاضرنددر مسیر اعتلای اسلام و حراست از آب و خاک جان خود و اهل و عیال خود را تقدیمنمایند و این خصلت مجاهدان در راه خدا است. و پاداش مجاهدان   را ه خدا نزد خداوند محفوظ خواهد بود.

وعده خداوند متعال نیز برای مردم فلسطین و تمام رنجدیدگان عالم بشارتیاست که می فرماید: زمین را بندگان صالح من به ارث خواهند برد. مقاومت چند دهه مردم مظلوم فلسطین، مقاومت تمامی ملت های آزاده است. این ایستادگی ها نشان داد که دنیاعلیه ظلم و جور و ستم بیدار شده است و همگان در انتظار تحقق وعده الهی برای گسترشعدل و توحید و عدالت بوده و چشم به ظهور پرفروغ و دشمن کوب یگانه منجی عالم بشریتو منتقم ستمدیدگان حضرت بقیه ا... الاعظم(عج) می باشند و وعده ظهور حضرت اتفاقخواهد افتاد.الیس الصبح بقریب

اینک درآستانه‌ آخرین جمعه ماه رمضان بسیجیان پایگاه ها و حوزه های بسیج مساجد ومحلات   سپاه امام صادق (ع)استان بوشهر ، جنایت اشغالگران و حامیان غربی آنان را محکوم کرده   و اعلام می دارند که همگام با مردم شریفایران اسلامی در صفوف به هم پیوسته و متحدانه در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکتخواهند کرد تا به فضل خداوند متعال ضمن تداوم پرشکوه و قهرمانانه راه امام راحل(ره) و در سایه رهبری‌های داهیانه و پرصلابت رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) حماسه‌ای دیگر از اقتدار و عظمت ایران سرفرازخلق گرددو از همه اقشار و گروه ها و مردم همیشه در صحنه دعوت به عمل می آورند تادر این روز مقدس همچون گذشته دوشادوش هم به صحنه آمده و حضور مقتدرانه خود را به جهانیان نشان دهندو لرزه بر اندام پوشالی اشغالگران و حامیان آنان بیاندازند.و باحضور خود یک بار دیگر پایبندی خود را به ارزش های انقلاب و یاری مظلومان به رخجهان خواهند کشید.

 

معاونت بسیج مساجد و محلات سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر

 

ارسال نظرات