امام جمعه نیر:

پیمان ترکیه با رژیم صهیونیستی ننگ و عار برای یک کشور اسلامی است

پیمانی که اخیراً ترکیه با رژیم صهیونیستی امضا کرده، ننگ و عار بر پیشانی چنین کشور مدعی اسلامی بودن است.
کد خبر: ۸۷۰۴۲۲۷
|
۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، حجت‌الاسلام ‌میکائیل مقدسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر نیر اظهار کرد: ستیز و دشمنی آمریکا و رژیم صهیونیستی و حامیان منطقه‌ای آنها با مسلمانان تمامی ندارد و در این اوضاع و احوال سران کشور ترکیه در یک حرکت نابخردانه پیمان دوستی با رژیم آدم‌کش و کودک‌کش صهیونیسم می‌بندند که جنایت این رژیم برای آنها محرز شده است.

وی با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس در حقیقت نقطه اوج نمود و نشانی از نفرت و ایجاد ذلت برای رژیم صهیونیستی است، تصریح کرد: همه مسلمانان امروز یکسره فریاد مرگ و نابودی رژیمی را سر دادند که جز جنایت و رفتارهای نابخردانه هیچ حرکتی را در پیش نگرفته است.

امام جمعه شهرستان نیر ضرورت حمایت از مظلومان را به عنوان سیاست راهبردی نظام اسلامی یادآور شد و گفت: تا آزادی فلسطین و قدس شریف، ملت ایران حامی و مدافع حقوق مردم مظلوم این منطقه هستند و اجازه نمی‌دهند تا عده‌ای بخواهند در مقابل ایادی استکبار کرنش نشان دهند.

مقدسی با قدردانی از اهالی شهرستان نیر در حضور با شکوه در راهپیمایی روز قدس افزود: راهپیمایی روز قدس در حقیقت میدان آشکاری برای اعلام نفرت و انزجار از رژیمی است که در طول 60 سال اخیر هیچ قاعده جهانی را رعایت نکرده است.

وی به تشکیل گروه‌های تروریستی و تکفیری در منطقه اشاره کرد و ادامه داد: سرمنشأ این گروه‌ها نیز آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند که فقط هدفشان ایجاد نفاق و رویه تجزیه در منطقه است که می‌تواند زمینه‌ساز یک حرکتی باشد که نتایج آن را در آینده به راحتی می‌توان مشاهده کرد.

امام جمعه نیر به روزهای پایانی ماه رمضان و ضرورت غنیمت شمردن این ایام از سوی مؤمنان روزه‌دار را یادآور شد و بیان کرد: عید سعید فطر روز جایزه از طرف خداوند متعال برای بندگانی است که یک ماه صبر و شکیبایی در پیش گرفته و با عبادت و اطاعت خود زمینه جلب رضای الهی را فراهم کردند.

مقدسی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد:‌ در روز عید فطر جایزه واقعی به مسلمانان از طرف خداوند متعال داده می‌شود تا پاداش یک ماه روزه‌داری را بگیرند.

وی در پایان همچنین به آغاز سفرهای تابستانی بعد از ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: در شهرستان نیر شایسته است همه امکانات و زیرساخت‌ها برای جذب گردشگران و میهمانان فصل تابستان فراهم آید تا آنها بتوانند از سفرهای خود بهره بگیرند.

ارسال نظرات