قدردانی امام جمعه بیله سوار از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس

امام جمعه شهر بیله سوار از حضور باشکوه و حماسی مردم مرزنشین این شهر در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کرد.
کد خبر: ۸۷۰۴۲۳۲
|
۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار، حجت الاسلام "کریم قیاسی" در خطبه های این هفته نماز جمعه بیله سوار با قدردانی از حضور پرشکوه اقشار مختلف مردم و مسئولان این شهر در راهپیمایی روز قدس گفت: مردم همیشه در صحنه بیله سوار تا آزادی قدس شریف از مردم مظلوم فلسطین حمایت خواهند کرد و این مسئله فراموش نخواهد شد.

وی با گرامیداشت روز جهانی قدس افزود: روز جهانی قدس روز مبارزه با استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی از افق ایران اسلامی بر اساس آموزه‌های قرآنی، اسلامی و سیره نبوی و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) آغاز شده است که نقش مهمی در اتحاد مسلمانان در مبارزه با ظالمان دارد.

وی با بیان اینکه حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس موجب تزلزل رژیم غاصب اسرائیل خواهد شد افزود:این همدلی و اتحاد موجب دلگرمی مردم ستمدیده فلسطین می شود.

امام جمعه بیله سوار اظهار کرد:حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس بار دیگر به استکبار به ویژه آمریکا و اسرائیل نشان داد که جنایات این قدرتهای شیطانی از چشم جهان پنهان نمی ماند و مسلمانان مظلوم فلسطین و دیگر بلاد اسلامی تنها نیستند.

حجت الاسلام قیاسی در بخش دیگری از سخنانش در جمع نمازگزاران این شهر با آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم مومن بیله سوار در ایام ماه مبارک رمضان، مردم را به استفاده از لحظات نورانی و معنوی باقیمانده ماه مبارک رمضان و انجام عبادات و قرائت قرآن فرا خواند.

وی با اشاره به فرا رسیدن عید فطر گفت: عید سعید فطر روز زهد، تقوی، اخلاص و کرامت الهی است که باید حضور ما در مراسم نماز عید فطر دشمن شکن باشد.

امام جمعه بیله سوار با اشراه به بیان حضرت امام راحل مبنی بر اینکه همه مردم باید اطلاعاتی باشند گفت: مردم باید مسائل پیرامون خود را گزارش دهند.

وی در خصوص جنگ ایران با دشمنان نیز گفت: جنگ ما امروز جنگ جغرافیایی و سرزمینی نیست و بلکه نا متقارن است یعنی جنگی است که امکانات طرفین نابرابر است.

وی در اخر از مردم روزه دار و نمازگزار حاضر در نماز جمعه خواست : با کمک به مدافعان حرم ریشه ظالمان و مخصوصا رژیم صهیونیستی را از روی زمین ریشه کن کنند.

آرام حلیم فرماندار شهرستان بیله سوار در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه با اعلام اماری از عملکرد دولت، برخی از اقدامات صورت گرفته در دولت را تشریح کرد.

ارسال نظرات