امام جمعه شهر اصلاندوز از حضور باشکوه و حماسی مردم مرزنشین این شهر در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کرد.
کد خبر: ۸۷۰۴۲۳۳
|
۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، حجت الاسلام "عظیم اسدزاده" در خطبه های این هفته نماز جمعه اصلاندوز با قدردانی از حضور پرشکوه اقشار مختلف مردم و مسئولان این شهر در راهپیمایی روز قدس گفت: مردم همیشه در صحنه اصلاندوز و ایران اسلامی تا آزادی قدس شریف از مردم مظلوم فلسطین حمایت خواهند کرد و این مسئله فراموش نخواهد شد.

وی با گرامیداشت روز جهانی قدس افزود: روز جهانی قدس روز مبارزه با استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی از افق ایران اسلامی بر اساس آموزه‌های قرآنی، اسلامی و سیره نبوی و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) آغاز شده است که نقش مهمی در اتحاد مسلمانان در مبارزه با ظالمان دارد.

وی با بیان اینکه حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس موجب تزلزل رژیم غاصب اسرائیل خواهد شد افزود:این همدلی و اتحاد موجب دلگرمی مردم ستمدیده فلسطین می شود.

امام جمعه اصلاندوز اظهار کرد:حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس بار دیگر به استکبار به ویژه آمریکا و اسرائیل نشان داد که جنایات این قدرتهای شیطانی از چشم جهان پنهان نمی ماند و مسلمانان مظلوم فلسطین و دیگر بلاد اسلامی تنها نیستند.

حجت الاسلام اسدزاده در بخش دیگری از سخنانش در جمع نمازگزاران این شهر با آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم مومن اصلاندوز در ایام ماه مبارک رمضان، مردم را به استفاده از لحظات نورانی و معنوی باقیمانده ماه مبارک رمضان و انجام عبادات و قرائت قرآن فرا خواند.

وی با اشاره به فرا رسیدن عید فطر گفت: عید سعید فطر روز زهد، تقوی، اخلاص و کرامت الهی است که باید حضور ما در مراسم نماز عید فطر دشمن شکن باشد.

امام جمعه اصلاندوز به دیدار اخیر خانواده های شهدا با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت:حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از خانواده‌های شهدا از جمله خانواده‌ی شهدای هفتم تیر و خانواده‌هایی از شهدای مدافع حرم، ضمن تجلیل از «ایمان، مجاهدت، رشادت و معرفت والای شهدا» و «صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهیدان»، آنان را پایه‌های اقتدار و توانمندی نظام جمهوری اسلامی ایران خواندند و تأکید کردند: تنها راه پیشرفت ایران اسلامی، احیای روحیه‌ی انقلابی و مجاهدت است.

خطیب جمعه اصلاندوز در ادامه با گرامیداشت 12 تیرماه سالروز سرنگونی هواپیمای مسافری ایران در فراز آب‌های خلیج فارس، آمریکا را خوی خیانت و جنایت دانست و خاطر نشان کرد: آمریکا در ادامه جنایتش هواپیمای مسافری ایران با 290 مسافر بر فراز آب‌های خلیج فارس سرنگون می‌کند و مورد تعرض سازمان‌های حقوق بشر قرار نمی‌گیرد و حتی فرمانده ناو آمریکایی مدال افتخار دریافت می‌کند.

ارسال نظرات