روز قدس مختص مسلمین و جهان اسلام نیست بلکه متعلق به همه نقاط دنیاست

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بندرعباس، گفت: روز قدس مختص مسلمین و جهان اسلام نیست بلکه متعلق به همه نقاط دنیاست.
کد خبر: ۸۷۰۴۲۷۰
|
۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بندرعباس در گفتگو با خبرگزاری بسیج در بندرعباس گفت: ابتکار هوشمندانه حضرت امام خمینی(ره) احیاگر اسلام ناب محمدی(ص) مبنی بر نامیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس، فقط مختص مسلمین و جهان اسلام نیست بلکه همه ی وجدان های بیدار با هر دین و مسلکی در اقصی نقاط این جهان پهناور آن را پذیرفته و در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و قدس شریف، در تب و تاب هستند.

حجت السلام درویشی اظهار داشت: همه کسانی که شعله ای از نور انسانیت و آزادگی در وجودشان روشن است، جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی را محکوم نموده و با فریادهای اعتراض آمیز خود سبب قدرت و قوت قلب مردم فلسطین می شوند.

دولتهای مرتجع عربی منطقه نیز بدانند که با فتنه انگیزی و ایجاد گروهکهای متعددی همچون طالبان، القاعده، تکفیری ها فقط وضعیت را به ظاهر بحرانی نموده و به زودی شعله آه آوارگان و مظلومان فلسطین و حرکت مردمی ملتهای آنها تومار شوم حاکمیتشان را در هم خواهد پیچید.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه بندرعباس گفت : در آستانه روز جهانی قدس جنایات صهیونیستها و حامیان غربی و عربی آنان در نسل کشی مسلمانان را محکوم می کنیم و هم چون همیشه با پیروی از فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای در روز جمعه همگام با مردم روزه دار ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس شرکت نموده و حمایت خود را از ملت مسلمان فلسطین و مبارزین مقاومت اسلامی اعلام می داریم و از آحاد مردم غیور دعوت می نماییم تا با حضور قدرتمند خود لرزه بر اندام شیطان بزرگ، آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی انداخته و موجب دلگرمی مردم مظلوم فلسطین شوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار