حجت الاسلام برهان با استناد به آیه قرآن به مسئولین مملکتی که از در دوستی با سران کفر درآمدند گفت:خداوند در قرآن فرموده: کسانی که سران ظلم را دوست بدارند خودشان نیز هم از آنهاهستند پس به هوش باشید که به اینگونه شناخته نشوید.
کد خبر: ۸۷۰۴۲۷۲
|
۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، خطیب جمعه مهریز حجت الاسلام برهان در خطبه های این هفته با گرامیداشت 11 تیرماه وشهادت مظلومانه آیت الله صدوقی توصیه کردند که راه این شهید عزیز باید ادامه داده شود واز بیت شریف این عالم بزرگ خواستند که راه این شهید عزیز را به گونه ای ادامه دهند تا دشمنان از وجود بیت شهید صدوقی نیز به اندازه وجود خود شهید صدوقی حساب ببرد.

برهان درادامه سخنانش افزود: روز قدس روزی است که درماه مبارک رمضان تهذیب نفس شده ایم و بااین تهذیب نفس فریاد مرگ برآمریکا ومرگ براسرائیل را سر می دهیم تا به این دشمنان قسم خورده نشان دهیم همیشه در صحنه هستیم .

وی در ادامه افزود : کسانی که گفته بودند باید شعار مرگ برآمریکا ومرگ براسرائیل از کف خیابانها جمع شود بیایند وببینند با همه این حرفهایشان مردم این سرزمین هرروز بیشتر از روز پیش انزجار خود را به این حکام ظلم نشان میدهند.

برهان گفت: آزادی به اشتباه معنا شده در نظام جمهوری اسلامی ،این آزادی نیست که امروز به غلط حجاب از سر دختران وناموسان این مملکت کنار میرود به نام آزادی بلکه آزادی اصلی آزادی تریبون است که بتوان به راحتی برعلیه آمریکا وعمال کفر صحبت کرد وبه راحتی شعار مرگ برآمریکا سرداد این آزادی محض است .

وی در اشاره به آزادی زنان در اجتماع گفت : ما زنان اجتماعی می خواهیم که درکل امور اجتماع فاطمه گونه وزینب گونه حاضر باشند وسلحشور وشجاع باشند.

برهان افزود :اسرائیل به علت نسل کشی و به علت اینکه قاتل ترین قاتلان در طول تاریخ شناخته شده است ، باید از ریشه خشکانده شده واز صفحه روزگار محو شود.

برهان در ادامه سخنانش از حد اعتدال در کشور اسلامی یادمی کند و می گوید: که در کشور اسلامی ما یک عده منحرف شده و با کشورهای دشمن ایران از در دوستی وارد شده اند که این نمونه جهل آنهاست وبااستناد از تفسیر قرآن کریم گفت: سران کفربا هم وحدت دارند و هرگزدوستی و اعتدال به ظاهرآنها نشانه دوستی نیست و در پی ضربه زدن به اسلام وجمهوری اسلامی هستند .

برهان در انتهای خطبه امروز نماز جمعه بااستناد به آیه قرآن به مسئولین مملکتی که از در دوستی با سران کفر درآمدند گفت :خداونددر قرآن فرموده : کسانی که سران ظلم را دوست بدارند خودشان نیز هم از آنهاهستند پس به هوش باشید که به اینگونه شناخته نشوید.

ارسال نظرات