یاداشت؛

مرگ بر اسرائیل محور اصلی شعارهای انقلابی است

غده چرکین سرطانی کودک کش اسراییل سرباز کرده و فساد آن بشارت مرگ و نابودی حتمی و قطعی اش را می دهد و به زودی دنیای اسلام شاهد محو شدن کاملش خواهد بود.
کد خبر: ۸۷۰۴۲۷۸
|
۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرمزگان ؛ یادداشت محمدرضا رستمیان، فعال دانشجویی به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس یه شرح ذیل می باشد:

« ذَلِکَ بِأَنَّهُمْ لاَ یُصِیبُهُمْ ظَمَأٌ وَلاَ نَصَبٌ وَلاَ مَخْمَصَهٌ فِی سَبِیلِ اللّهِ وَلاَ یَطَؤُونَ مَوْطِئاً یَغِیظُ الْکُفَّارَ وَلاَ یَنَالُونَ مِنْ عَدُوٍّ نَّیْلاً إِلاَّ کُتِبَ لَهُم بِهِ عَمَلٌ صَالِحٌ إِنَّ اللّهَ لاَ یُضِیعُ أَجْرَ الْمُحْسِنِینَ» "هیچ تشنگى و رنج و گرسنگی در راه خدا به آنان نمی رسد و هیچ قدمی که کافران را به خشم مى‏ آورد برنمى ‏دارند و در مقابل دشمنى به پیروزی‌ای دست نمى‏ یابند مگر اینکه به سبب آن عمل صالحى براى آنان [در کارنامه‏شان] نوشته مى‏ شود؛ که قطعا خدا پاداش نیکوکاران را ضایع نمى‏ کند.”
(توبه آیه )
۱۲۰

سی و هشت سال از ابتکار جاویدان بنیانگذار جمهوری اسلامی مبنی بر نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس شریف و دعوت امام از جهان اسلام و امت اسلامی جهت شرکت در این روز می گذرد روزی مبارک در ماهی مبارک که آوردگاه مبارزه با نفس و جهاد اکبر است و حال جمعه پایانی اش میدانی می شود برای مبارزه بزرگ و جهادی کبیر در نفی استکبار.
روزی که با دهان های روزه بزرگ و کوچک، پیروجوان و نیز مردو زن یکصدا و همدل فریاد سر می دهند مرگ بر صهیونیست.

غده چرکین سرطانی کودک کش اسرائیل سرباز کرده و فساد آن بشارت مرگ و نابودی حتمی و قطعی اش را می دهد و به زودی دنیای اسلام شاهد محو شدن کاملش خواهد بود.
روز قدسی که به فرموده رهبر عزیزمان "باید تعیین کننده سرنوشت مردم فلسطین باشد یک روز بین المللی و جهانی که صحنه حضور حامیان حق و نافیان باطل برای خنثی کردن ترفندها و حیله های صهیونیسم و استکبار برای غصب مقاومت و عزت از مسلمانان است.” پس باید به قدس سلام کرد، سلام کرد به فلسطین و سلام داد به بیداری اسلام.
روز قدس دلیلی است تا ملت مظلوم و ستم دیده جهان در صف هایی منسجم شوند و با ندای الله اکبر بر غاصبان فلسطین بخروشند.
روز قدس بهانه ای است برای تشکر، تشکر و حمایت از جبهه های مقاومت و همراهی با ملت های مظلومی همچون فلسطین، لبنان،یمن،عراق، سوریه و بحرین که سالهاست مورد چپاول و ظلم رژیم اسرائیل و دیکتاتوری های سلطه گر و سلطه طلب قرار دارند.
روز قدس تیری است به قلب این توطئه
و این تیرها را مردم غیور ایران و امت اسلامی جهان با اتحاد و همبستگی خود پرتاب کرده اند و خواهند کرد. و همان گونه که امام راحل(ره) فرمودند”روز قدس فقط روز فلسطین نیست روز اسلام است روز حکومت اسلامی است. روزی است که باید جمهوری اسلامی در سراسر کشورها بیرق آن برافراشته شود روزی است که باید به ابرقدرتها فهماند که دیگر آنها نمی توانند در ممالک اسلامی پیشروی کنند. من روز قدس را روز اسلام و روز رسول اکرم(ص) می دانم و روزی است که باید ما تمام قوای خودمان را مجهز کنیم.”
و ما فردا و فرداها فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا که محور اصلی شعارهای انقلابی خواهند بود را سر می دهیم تا به همگان نشان دهیم که بصیرت و دشمن شناسی را خوب یاد گرفته و آل سعود و آل خلیفه، داعشی و تکفیری که امروزه دستانشان به خون مسلمانان آغشته است را فرزندان خلف و نا مشروع صهیونیسم می دانیم.


ارسال نظرات
آخرین اخبار