خبرهای داغ:
اردوهای جهادی طلاب و روحانیون بسیجی پایگاه باقرالعلوم حوزه شهید مطهری شاهرود در روستای محروم طلوبین بخش کالپوش شهرستان میامی برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۰۴۳۴۶
|
۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹
سرهنگ پاسدار محمدعلی سعدی مسئول بسیج طلاب و روحانیون حوزه شهید مطهری شهرستان های شاهرود و میامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با گرامیداشت ماه مبارک رمضان با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی در مناطق محروم اظهار کرد: با حضور طلاب و روحانیون بسیجی پایگاه شهید باقرالعلوم شهر بسطام اردوهای جهادی در منطقه محروم روستای طلوبین بخش کالپوش میامی برگزار شد.

وی افزود: در این اردوهای جهادی طلاب و روحانیون بسیجی اقدام به کارهای عمرانی و خدماتی برای اهالی این روستا نمودند.

سعدی خاطر نشان کرد: طلاب و روحانیون شرکت کننده در طرح اقدام به ساخت مکانی برای نگهداری احشام برای یکی از نیازمندان روستا نمودند و همچنین در برداشت محصولات کشاورزی به افراد نیازمند روستای طلوبین کمک نمودند.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون حوزه شهید مطهری شهرستان های شاهرود و میامی با بیان اینکه طلاب و روحانیون در اجرای برنامه های جهادی پیش قدم هستند بیان کرد: برگزاری اردوهای جهادی در مناطق محروم شهرستان های شاهرود و میامی هر ساله با تمرکز بر روی روستاهای دور افتاده با برنامه ریزی و استقبال بسیار خوب طلاب و روحانیون بسیجی برگزار می شود.

وی عنوان کرد: طلاب و روحانیون علامه بر کار تبلیغی و فرهنگی بر اجرای برنامه های عمرانی و خدمت رسانی به مردم تاکید دارند و تلاش دارند بتوانند قدم های موثری در خدمت به مردم روستاهای محروم علاوه بر موضوعات تربیتی معرفتی و بصیرتی انجام دهند و برنامه های عمرانی و خدماتی با حضور موثر و استقبال مردم روستاها اجرا می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها