خبرهای داغ:
امامان جمعه الموت، محمودآباد نمونه و اقبالیه از همزمان با سراسر کشور از عملکرد و اقدامات وحشیانه رژیم منحوس اسرائیل اعلام انزجار کردند.
کد خبر: ۸۷۰۴۳۴۷
|
۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، ائمه جمعه شهرهای اقبالیه، محمودآباد نمونه و الموت امروز در حاشیه برگزاری راه پیمایی دشمن شکن روز جهانی قدس ضمن اعلام انزجار از سیاست های خصمانه آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی از مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین حمایت کردند.

در الموت حجت الاسلام سیدضیاء حسینی ضمن تشریح بیانات رهبری و امام خمینی(ره) پیرامون موضوع حمایت از مظلومین عالم بخصوص فلسطین بیاناتی ایراد کرد.

حجت الاسلام سیدمرتضی فاطمیان امام جمعه اقبالیه هم به موضوع کشورهای مسلمان منطقه اشاره کرد و خواستار رسیدگی به وضع مسلمانان بحرین، عربستان، عراق و سوریه شد.

در مصلی امام سجاد(ع) محمودآباد نمونه نیز، حجت الاسلام فرهاد سماواتی به موضوع روز جهانی قدس اشاره کرد و گفت: در راه بازگرداندن قدس شریف به دامن مسلمانان از هیچ تلاشی فروگذار نیستیم و تا آخر در راه آرمانهای امام و شهدا هستیم.

مردم روزه دار شهرهای قزوین، الموت، اقبالیه، محمودآباد نمونه، نظام آباد، طارم سفلی و کوهین و دیگر شهرهای تابعه شهرستان قزوین در راه پیمایی عظیم روزجهانی قدس شرکت کردند.

 

4001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها