خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) بوئین زهرا:
فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) بوئین زهرا اظهار کرد: آمریکا برای نابودی ایران اسلامی برنامه ریزی زیادی کرده است که میتوان به تحریم ها، ترور، جنگ و سندی به اسم برجام اشاره کرد.
کد خبر: ۸۷۰۴۳۷۸
|
۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶

محمدعلی ملک محمدی فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) بوئین زهرا در حاشیه مراسم در ضیافت طرح مودت فرماندهان حوزه ها و پایگاه ها در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین ضمن عرض خیر مقدم و آرزوی قبولی طاعات و تشکر از خانواده بزرگ بسیج که در این ضیافت گردهم آمده‌اند از آنها به جهت تلاش برای پیشبرد اهداف بسیج قدردانی کرد.

وی به جنایاتی که آمریکا به طور مستقیم یا ایادی آمریکا از 6 تا 12 تیر ماه  مرتکب شده اند اشاره کرد و گفت: در دیداری که در سال گذشته مقام معظم رهبری با خانواده شهدا داشتند فرمودند:« چه خوب است ما این هفته را هفته حقوق بشر آمریکایی بنامیم. »

وی اذعان کرد: ما برای اینکه نظام اسلامی را در جهان برپا کنیم با یک مانع بزرگ به نام استکبار که رئیس آن آمریکا است روبه رو هستیم و آمریکا برای آنکه سلطه خود را ثابت کند مانع بزرگی مثل اسلام را پیش رو دارد.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) بوئین زهرا خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکا ایران را به عنوان طلایه دار اسلام می داند.

ملک محمدی آمریکا را بزرگترین ناقض حقوق بشر خواند و افزود: آمریکا برای نابودی ایران اسلامی برنامه ریزی زیادی کرده است که میتوان به تحریم ها، ترور، جنگ و سندی به اسم برجام اشاره کرد.

وی به تلاش های آمریکا برای ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی و تهی کردن نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد وگفت: اگر نظام جمهوری اسلامی تهی شود آمریکا به اهداف خود رسیده است  در این چنین وضعیتی باید جامعه را نسبت به توطئه های دشمنان آگاه نمائیم تا با بصیرت در برابر اهداف استکبار ایستادگی کنند.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) بوئین زهرا وظیفه بسیجیان را امر به معروف و نهی از منکر دانست و ابراز کرد: ما فقط در برابر خود مسئول نیستیم در مقابل دیگران نیز مسئول می‌باشیم.

وی ادامه داد: ما باید طوری عمل کنیم که هم خودمان از آتش جهنم دور باشیم و هم دیگران را از آتش دور کنیم و باعث ترویج تقوا در جامعه باشیم و این است هدف روزه ما.


2001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها